Bini-biniku Gangster

As salam...

Bini biniku Gangster memang best! ehehe..nak pulak kalau tengok dengan orang tersayang. ehem ehem..Aku kategori yang slow gak bab wayang ni, tapi kali ni aku pi tengok citer yang panas-panas baru kuar. maju maju...erkkk =.='

Shaheizy Sam + Yana Samsudin + Intan Ladyana, semua best la dan aku paling suka watak Yana Samsudin, memang menjadi la die pegang peranan die sebagai isteri mithali & Kak Yong yang brutal dalam masa yang sama.  Yana & Shaheizy Sam dalam citer ni sangat-sangat sweet!

suke dialog ni..
"Abang kat mana?"

"urmmm..dalam hati anje"

comel sangat diorang ni. Intan Ladyana nih nampak je ayu lemah gemalai camtu, rupanye gengster gak..

yang ni? errr...
si die cakap gambar aku yang ni macam Supermak, citer ape pun aku tak tahu tu. Btw, pakai baju kurung g tengok wayang..ayu kan?ehehe..mekasih! *pang sedasss baru sedar diri diri sikit =.="

1 comment:

re'a said...

aisshh..xaci..slalu je letak gmbar sorang2..nk y berdua..:D