Beraya di perantauan.

As salam...

Pernah tak beraya di perantauan?  Alhamdulillah, selama ni aku dok menangis sakit derita merindu kerana belajar jauh dari keluarga sekurang-kurangnya masa hari raya memang akan dapat peruntukkan cuti raya.  Bagaimana dengan nasib orang lain yang terpaksa menjalankan tugas sedang ahli keluarga lain sedang berkumpul untuk menyambut hari raya yang mulia? Mesti sedih kan..ermm, hati pasangan mereka pun akan turut sedih..


'Walau raga kita terpisah jauh..namun hati selalu dekat'


Aikk..malam raya sepatutnya nyanyi lagu raya, ehehe. Ini first raya bergelar pasangan kekasih dengan si di dan ingatkan tahun ni boleh la sambut raya bersama, sebab dia pun orang Kelantan jugak namun hampa sebab dia tak boleh tinggalkan tugasnya.  


Selamat Hari Raya Aidilfitri abang..maaf zahir batin, terima kasih kerana sampai sekarang abang masih sudi untuk cuba pertahankan hubungan ini. Aishiteruu :)


p/s : suatu masa dulu pernah serik untuk menulis kisah cinta di blog, namun yang pasti aku berjaya melalui saat sedih kecewa serta bangkit dengan kekuatan.  Amat penting peluang kedua untuk diri sendiri demi mencapai kebahagiaan kerana hidup ini terlalu singkat untuk disurami kesedihan.  Terima kasih kepada kawan-kawan yang banyak menyokong ~_^

4 comments:

apik pehe said...

huhu...cian dia..tapi takper..ader mase nanti..hehehe

eton said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin...

Frogskins said...

Selamat hari raya juga buat tuan rumah.
Jika ada salah dan silap harap dimaafkan. Iklas dari kami di Ray ban Malaysia

re'a said...

selamat hari raya...akhirnya identiti lelaki masa depan kamu terbongkar..yeay..hehe