Yeay, SKSB menang!!

As salam...

Semalam..iaitu pagi 30 Julai, ada pertandingan Senamrobik Prasekolah kt Serindit.  Salah satunya Prasekolah SKSB dan selaku guru pelatih kat sekolah tu, mesti la aku turut serta kan untuk bantu apa yang patut.  Ada 16 buah sekolah yang bertanding termasuklah SKSB. 

Yang bestnyer, budak-budak tu menang!!! Tahniah diucapkan kepada mereka terutama kak Norazurah yang bertungkus lumus melatih diorang serta Kak Su, pembantu pra yang banyak membantu menguruskan diorang.  


Ini gambar masa latihan..gambar masa kat pertandingan belum ditransfer masuk laptop lagi, akan diupdate lepas ni ea ;)


p/s : update kat laptop kawan je sebab bil broadband belum dibayar lagi =.="

9 comments:

cik hani said...

tahniahhh...
sonok sakan ekk cik emiey

James Alexander said...

sikgu dapat pingat x ??? hehehe... congratz...

naz said...

congrattts. cikgu cium sorang2 haha

apik pehe said...

hehehe..yeahhh..menang!!nak adiah

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah buat emiey dan murid2 ..

missh chiorika said...

tahniah ;)

Titisan Hujan said...

caye lah cikgu

gedek! said...

cikgu boleh naik gaji, ni...!

caliph shuriken said...

congratz cikgu emiey ^^