Wordless Wednesday #4 : Perhimpunan, rutin pagi di sekolah.

As salam...


p/s : baca sifir..2 x 2 = ???

16 comments:

Cik Ezy said...

rindu pulak kat perhimpunan..
rindu zaman skolah..
uwaa

Dawia.Honeyputri ❤ said...

Teringat zaman sekolah rendah dolu dolu


hehe

faa.rosli said...

terasa nak kembali berhimpun..hihihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

untung budak skrg...smua duduk.kami dulu berdiri tau..huhu

Belbel said...

zaman sekolah kena berdiri plg dpn sbb pendek T__T

Zura said...

xsuke perhimpunan..

James Alexander said...

x berucap skali ke kat perhimpunan tersebut...??? heehehe...

Syafiq Rosli said...

ahak..lm dah tak rasa mcm tu kan..

meaw said...

perhimpunan..asal perhimpunan je kena perfect,kuku tak ley panjang,tudung tak ley singkat pon (tapi tak penah singkat pon), baju kena gosok leklok,tak gosok baju kena denda, stokin kena pakai, buku catatan kena bawak, penah pengsan time perhimpunan,huhu.... teringat la zaman sekolah2 dedulu..

Heidi Shafiq said...

cikgu.. sifir dua saye jahanam..

z said...

masa untuk siapkan kerja sekolah nyorok2.haha

✿ cikcimi said...

tak suke perhimpunan. sampai pengsan3 sebab lame sangat. :D

niena shopping2u said...

ahaaa.. sgt comel mereka ni :D

ghost writer said...

rutin pagi yang buat tak sedap nak datang sekolah.jarang berada dlm perhimpunan.hihi

caliph shuriken said...

2x2=22
btul x cikgu? hukk...

latest en3: wordless wednesday: impian

[sutera kasih] said...

masa skola rndh dulu, plg xsuka perhimpunan pagi, sbb takut kena panggil pastu kena baca sifir depan smua org hahaha