Terluka

As salam...


Bukan ku pinta seguni emas,
Tidak ku rayu jambatan gantung dari Melaka ke Kelantan,
Yang ku ingin bukan tujuh bola dragon balls
Cukuplah satu kefahaman dalam perhubungan.


Namun kau beri aku kelukaan yang maha dahsyat.




Err...ini bukan seloka, bukan juga pantun..budak-budak sekolah jangan ambik ni sebagai rujukan yer.


Jari asyik terluka jer, kena kertas sehelas dah tercalar berbintik merah, opkos la sakit. Tadi lak terkena hujung pisau, pedih..itu rasa kelukaan.


 p/s :
layan lagu moh, someone give it to me. jahat! nak kata aku bodoh lettew~ =.='



18 comments:

James Alexander said...

ni musti fikiran entah kemana... tu yg asyik terluka je tu... hehehe...

emieysandra said...

ye kot >___<"

Hans said...

nih careless sangat ni sampai jari luka

10 Golongan Yang Dilaknat Kerana Arak

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

luka trkena kertas sgt bisa...akk sering luka kena kertas.

miss u cumil.

apik pehe said...

hehehe..kertas jer pon..

Aisyah Aina said...

benci la kalau terluka....sakit gila :D

hamzah ian said...

pikiran melayang..

Titisan Hujan said...

dragon ball tu yg xley blah

twinkle twinkle said...

moge cpt baik luke tu ;D

laskar pelangi said...

alahai...nanti letak ubat naaa=)

Mya said...

alamak layan jiwang pulak ye hehe

Encik Psychopath said...

dragon ball ade 8 biji semuanya. cube teka mana lagi satu.

ASaDa RyutaRo said...

kalau terluka, jangan lupa sapu ubat, baru cepat sembuh.. :)

saiazuan said...

ouch~

dah baca komik atwr #4?
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/atwr-comic-4-budak-budak.html

enyheartsdiamond said...

meyh eny nak potong jari yg luka tu agar tak rasa sakitnya :p

najihah sahami said...

hhahaa..kuat sgt koya tu..:P

Aida Azryn said...

aiya.. ati2 ah pasni ni. huhu.

izfanora said...

:) bila kita tak mengenal kesedihan dan keperitan, kita tak akan mensyukuri nikmat kebahagiaan dan kesenangan..