Selamat Datang ke SKSB

As salam..

Suka gambar ni, gaya cikgu cukup terserlah..err, ye k? =.='  
Menjejakkan kaki ke prasekolah SKSB.  Membawa cabaran untuk mengajak murid-murid yang hanya berkeinginan untuk bermain saja mendapatkan ilmu apabila datang ke sekolah.


Ini wajah-wajah cumil tatapan aku setiap hari selama menjalani praktikal di SKSB (Sekolah Kebangsaan Seri Bandar).  Apapun, diorang best!


p/s :  Ya Allah, permudahkanlah urusan hambaMu ini..amiiin.


16 comments:

Aisyah Aina said...

best la hari2 dengan budak2 kan :)

Puteri Iqa Izyan said...

hye cekgu =))

✿ cikcimi said...

cekgu!! dy tarik rambut saye!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sgt cumil...mesti mereka manja kan dik

Liyana Aziz said...

sweet sangat budak2 tu.. erm, cikgu dia pun sweet... heheheheheh...
bestnya dapat experience ajar mereka... =)

Aida Azryn said...

comel2 budak2 tu.. cikgu depa lagi la ++ comel. hihi. :)

Cikgu Fikri said...

kat mana sekolah seri bandar tu kak?
1st time dgr... :)

cikja said...

mira. jom join contest senyum3 . hehe

sugar2 kapas strawberry said...

olla cikgu gorgeous!

James Alexander said...

ajar elok2 ye cikgu... hehehe...
jangan merapu ye...

padin said...

hahaha budak yang first tu butang sampai atas.. innocent jek ekekee

Encik Psychopath said...

comel2 anak murid.

apik pehe said...

comel2 adik sekolah tu...cikgu dia pon same gak..hehehe

caliph shuriken said...

msti diorg pelik knapa cikgu ni suka amik2 gambar kn.. klau laa diorg tau muka diorg msuk kt blog ni, hikk...

emieysandra said...

xpelik caliph sb ni pun sambil2 buat dokumentasi utk letak sbg lampiran dlm laporan ;)

ciknabil-a said...

anak murid cikgu comel2 jew smua ek?hehe..