Spontaneous Thursday #1

As salam...


Kita orang perempuan kena kahwin dengan orang yang sayangkan kita bukan dengan orang yang kita sayang lebih-lebih, sedangkan kasih sayang dia pada kita tak seberapa ~ pesan mak Nora Elena.

 
join sini

14 comments:

ASaDa RyutaRo said...

dah jumpa lom orang yang sayang lebih2 tu? :P

najihah sahami said...

hihi..setuju tu mak cik..:)

James Alexander said...

heh... masih dengan nora elena ?


nampak benar ia begitu terkesankan kamu...


semoga berbahagia selalu...

✿ emaxoxo ✿ said...

betul3! hehe

Huda~ said...

spontaneous Thursday must be in only ONE SENTENCES.

Huda~ said...

OHH SALAH BACA ENTRY . maaf :)). yup. smile for spontaneous thursday. :D

Farah Amira said...

^____^ betul betul

FasiHaH SupiaN said...

setuju :)

d_tieah said...

Kasih sayang itu bla bla bla.. Dah tak ingat lirik lagu tu.. Ngee :)



Entry Terbaru : Penyelesaian Isu Laman Web Disekat

Cik Ezy said...

setuju!!
=)

Zura said...

betul3x...

MiZ Rayy said...

mak sy pon penah psn mcm tu..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Betul betul! Jadi, Shag tak nak couple sebelum kahwin! :P

enyheartsdiamond said...

i loike this lah! tapi mama saya pula pesan suruh kawen cepat sebab mama nak jaga baby tu.. hehe.. tapi saya tahu mama gurau2 je tu :D