Selamat Berbahagia!!

As salam...

Masa cuti sekolah ni ramai orang kahwin kan.  Tak terkecuali ma dan abah dapat banyak sangat jemputan.  Masa mula-mula balik lagi ma dah bagitahu tarikh majlis orang tu orang ni..haishh, memang jujuk kamus kelantan: tersusun dari satu ke satu la diorang ni pilih tarikh.  Hari ni orang ni, esok terus pass kat orang lain, yang esok lak pass ke lusa, tulat tule sampai habis cuti sekolah.  Tu yang ma pun dok sibuk menolong, yela bila sekampung semua bersaudara kan. 


Korang pernah tak admire kat abang senior masa kat sekolah dulu? Mesti pernah kan.  Cuba bayangkan kalau masa cuti tu, korang pun dapat tahu die akan berkahwin.  Tak de lak nak berkias, strek to de poin la, aku tengah rasa ni.  Sedih datang berkelip-kelip, macam nak nak ada pun ye jugak macam nak-nak kelakar pun ade jugak sebenarnya, aiyakk..fening korang nak menjiwai apa yang aku rasakan.  Rilex rilex ea.


Ah..nak sedih jugak sebabnya banyak yang aku buat sebab dia. Ini yang buatkan aku rasa kelakar sikit sebab aku tak sangka aku macam ni.  Dah la tak pernah bercakap dengan dia hanya memerhati dari jauh, boleh pulak aku bina impian di angin lalu.  Antara yang aku buat & rasai sebab die :-

^^dari darjah 6, aku telah mengiktiraf die sebagai lelaki paling handsome *time tu budak-budak lelaki buat syle rambut belah tengah, ikut gaya tomok..hikhik, jelas terbayang wajahnya, kelakau la =.="



^^selalu tulis combination nama kitorang, tak boleh bagitau nanti kantoi, buat bentuk love banyak-banyak, tulis mutiara kata yang indah dan tak lupa lirik lagu yang jiwang.


^^dia jugak yang membuatkan aku tak pandang pun lelaki lain yang ngorat aku masa sekolah dulu, ehs ada ke? *sambil kira dengan jari.  yela berangan aku dah jadi milik die nak setia dengan dia je..berangan pun sudah cukup gumbira tau. Di samping tu, tak dela aku membazirkan masa aku untuk bersosial lebih kat sekolah tu, sekaligus menjadikan aku budak baik. yeay, yang ni aku rasa ada nilai-nilai murni sikit~


^^mimpikan dia.  Kalau aku mimpikan dia, boleh seharian aku tersenyum..ala feelin macam korang pergi dating dengan pakwe tu la. Inilah nujum pak belalang kata penyakit angau. adess. 


Kalau la aku dapat berterus terang kepada hero dalam entri ni sekarang, mesti bagai mimpi kan. Nak pulak kalau dia bagi respon positif ala faham-faham je la seperti yang aku nak la.  Ah, sudah la aku bermimpi..dushh23456789x

babai cinta monyet (cinta masa sekolah) dah please la aku berpijak di bumi yang nyata~


opss..korang jangan lak salah anggap aku ni jenis cepat minat lelaki sampai nak tulis bagai dalam blog ni.  Aku belum nak tukar jadi evans jebon ke hape ke nama budak tu lagi yang boleh tulis pasal ramai lelaki.  Dan entri ni sekadar nak mengingati perasaan tu je, tak siyes pun sampai aku nak pi terjah dalam mimpi isteri die supaya tinggalkan die.  Aku mendoakan mereka SELAMAT BERBAHAGIA!! *ikhlas ni wesss~ 


p/s : Korang pun mesti pernah minat senior kan? especially gegurl la kan.

12 comments:

enyheartsdiamond said...

kahkahkah.. saya pernah couple dgn abang senior.. tp da clash.. tp dye sedang bahagia sekarang.. tu pun da terasa tau :')

emieysandra said...

okey la tu, sempat gak couple..ehehe, tak pe..doakan kbahagiaan die ea^^

Iznie said...

alolo...ciannye dia....hehehe


takpe, semoga berbahagia senior awak.... :)

err....minat kat senior? penah ke ek? ermmm...macam tak jer....huhu
(kat classmate ye la kut...kui3)

Encik Psychopath said...

saya tak pernah bercouple time sekolah.




























ye.

leyzajamil said...

malu lah nak recall semula zaman kita jadi secret admirer dulu2..masing2 pun dah berbahagia sekarang ..
N3 terbaru saya korang basuh telor tak sebelum masak?

athirah said...

haha...tulaaaa, jaman jimi asmara dolu, asek syok kat senior je laaaa...hahaha...kelakar laaaa..

jaya jr said...

haha,cinta monyet..mainan zaman skola je tu

NuR 'aQiLaH said...

musim mengawan. kehkeh

shara bunga said...

doakan sy juga syg :)

apik pehe said...

hehehe..apik ni sebagai senior..takder pon yg nk ngorat..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

dia bkn jodohmu dik..kan?hehe..moga mereka yg bernikah musim ni bahagia ke akhirnya

James Alexander said...

abang2 senior is overrated. kakak2 senior is da true hottie...

hahaha....

ps: carik je la abg senior lain...hehehe...