Sebelum aku pergi, maafkan aku.

As salam...

Day 19 – A picture of something you want to do before you die

Meneruskan lagi cabaran 30hari ni sambil jaga anak-anak..yang pasti bukan anak kucing sebab aku tak suka kucing, semestinya pula bukan anak aku tapi anak kepada mak saudara, senang citer sepupu kecik yang comel-comel ni.




Sebelum pergi jauh untuk selamanya, aku akan masih buat perkara ni.  Banyak kali dah buat, tapi sebelum mati lagi la nak buat kan.  Memohon maaf kepada semua yang mengenali aku.  Jadi, aku sangat menggalakkan semua orang supaya sebelum tidur tu, maafkan la semua orang. Hati rasa tenang sekaligus, aku pun korang maafkan^^


p/s :  Actually, tak de idea..terfikir jugak nak letak gambar kaabah sebagai simbolik teringin benar menjejakkan kaki ke tanah suci idaman muslimin muslimat ni tapi ia kan dah memang dalam Rukun Islam yang wajib kita buat bila dah berkemampuan ;)

5 comments:

Cikgu Fikri said...

hurm..
betul tu, maafkan semua org sebelum tdor.. :)

sugar2 kapas strawberry said...

seronoklah lagu dlm blog!

James Alexander said...

forgiveness... the most noble thing that a person can do to another human being... good for you...

apik pehe said...

tak lama lagi dapat la pergi tu..hehe

CIK TOM said...

ciktom pun xsuka kucing wlpn nmpk comel sbb berbulu..huk3