Sebelum aku balik Melaka, ma buatkan pulut durian!!

As salam..

Sudah terang lagi bersuluh dengan tajuk entri di atas.  Gembiranya tak terkata sambil menjilat jari, eh..dah habis makan dari tadi lagi tapi masih terasa kesedapannya hinggan sekarang.  Sabtu malam ni, aku akan berangkat balik ke Melaka, jadi ma yang penyayang pun buatkan pulut durian sebab risau aku tak sempat makan durian lagi untuk musim durian tahun ni.  Hoyeahh! sayang ma ketat-ketat. hug ramai-ramai dengan adik-adik =.='


Curi gambar dari dapur pakcik Google je sebab tak sabar nak makan, henpon main tinggal je dalam bilik.  Macam tu la pulut durian, pulut + santan + durian.  Kalau pengat durian aku memang tak makan, kalau pulut durian aku suka.  Terliur tak? kalau terliur, boleh la bangun pagi esok pi pasar beli durian. nyum nyum~


p/s : makan kenyang-kenyang,dah licin pinggan baru teringat orang jauh, hiks ;P

7 comments:

Cik Miera said...

Ya Allah.. sedapnya.. lama xmakan ni.. huhu

James Alexander said...

sumenye pon sedap... janji namanye durian...


btw, balik melaka kt ne..???

muhamad hanif said...

aku baru makan semalam..



HAHAHAHAHA..

amna said...

nampak mcm sedap.. tak pernah try lg sbb mak sy lbih gemar buat bubur kcng durian brbnding mkn dgn pulut

dak eina said...

adoi emiey.... terliur ok.. nk suh ma eina cari durian la esk.. huhu

Cik Ezy said...

rindu nk mkn pulut duyan..
tp memandang kn cik ezy xleh mkn duyan,
maka mkn jela pulut..
haha

Wanzi said...

emmm sodapnye pulut durian ni... nampak gayanya kena balik buat pulut durian juga....