part time tak bergaji

As salam...

Selamat petang!!  haish..walaupun sedang cuti,  masa masih terbatas untuk aku menghabiskan masa berlepak sakan di blog kesayangan ni.  Faktor utama yang menghalang aku lepak sakan kat sini ialah dua orang kanak-kanak riang-riang ni.  Masa cuti kan musim kahwin, jadi ma dan nenek aku kena la menghadirkan diri ke majlis-majlis berwalimatul urus semua tu. Dan aku yang dah macam tanam anggur kat rumah sedangkan tak pernah tabur biji benih anggur pun terpaksa menjaga serta membelai dua anak-anak kecil yang shomel shomel ni. Nasib baik comel, gelak pun comel..menjerit pun comel..menangis pun comel.  Jadi, tak pening sangat la jaga dua orang budak ni. 


muka kena paksa senyum nampak gigi^^
Ada perasan sesuatu yang pelik tak kat Anis ni. urmm..k la. nevermind. 



Nak pergi mandi, bersiap wangi-wangi pastu bersila depan tv....tunggu sape? 
Aaron Aziz dalam Nora Elena tu la. babai^^

2 comments:

twinkle twinkle said...

huhu nora elena punye pengaruh ;D

Aida Azryn said...

hehe! aida dah jatuh cinta dengan drama tu. ;D