MEMANG TAK PATUT.

As salam...


Ada seorang lelaki yang tidak dikenali, mesej kepada en.boipren supaya jangan mengganggu pn. geprennyer <-------MEMANG TAK PATUT LA, DIORANG DAH OVER PREN PREN KAN.


En. boipren telah memaklumkan kepada pn.gepren nyer bahawa ada seseorang telah hadir sebagai satu virus untuk memusnahkan hubungan mereka.  Amat jahat kan itu virus.  Tapi en.boipren enggan memberitahu siapakah manusia yang bernama virus itu kepada pn.gepprennyer yang semestinya pn.gepren tu kenal kan   <----------MEMANG TAK PATUT!


p/s : wess, pompuan pun penuh dengan sifat inkuiri (ingin tahu) gak, bukan budak-budak jer =.='

7 comments:

nuhara said...

org mcm tue pun ade ke huhuhuhu

Hayati Hamzah said...

ish ish . tu lah kalau dah syg , dulu taknak jaga betul-betul ! skrg nak ugut2 pulak .

( tetiba )

James Alexander said...

betulkah kamu ingin tahu ?


kadang2 kebenaran itu pedih untuk diterima...

melainkan kamu kuat dan sentiasa bersedia...

Cik Ezy said...

xptot2..
isk

Cikgu Fikri said...

hehehhehee...
kisah akak kah ini?
sabar yer :)

sugar2 kapas strawberry said...

ni mst emy tgh sindir org yg kacau bf emy kn?kekekke..mmg tak ptt lah dia tuh

Puan Besar Shag Yahaya said...

Psycho betul~~