lagikkk?!

As salam.............

Aku ni berangan je nak jadi blogger tegar sepanjang cuti ni, tapi hampehh.  Masalah dengan broadband ni siapa boleh jangka kan, ermm...baru terasa rindu wireless kat maktab tu, problem wayarless kejap-kejap je.  Haishhh, tak mahu la  balik sana lagi.  Tak puas duduk kampung tercinta ni lagi.  Oyeahh!



Aku sangat berbahagia walaupun tanpa dapat mengakses ke blog kesayangan ni.  Nanti aku akan kongsikan banyak cerita menarik.  InsyaAllah.  

ya habibi ya emieysandra..malu ah =.="

Keje memujuk budak merajuk dengan kamera, alih-alih aku yang tersengih selebar-lebarnya. 


Tukang ambik gambar, terkejut sangat la tu dengan kecomelan kitorang, pekingson jadinyer. =.="

Ini skandal baru, panas dari pembakar roti.
Sebelum korang jeles tak pepasal tengok kampung aku ada banyak pokok kelapa, meh aku terangkan..dia ni sepupu yang masih di tingkatan 3 yang suka nak buli aku, dia cakap aku pendek.  Jadi, aku ambik gambar dia lepas tu bagitahu, "yeay, nak ngorat ifan"..terus muka dia blushing. padan muka, kacau aku lagi..muahahahahahaaa.

16 comments:

Cahya Qasehnya said...

Biar kecik asal comel ngan penuh muslihat. hik2

dak eina said...

kampung awak kat mana?

cik hani said...

cantik ya habibi tu..

ihihihi

Makbed said...

ce ajar camana nak pakai tudung cam yang kaler hiujau tuuuu

James Alexander said...

jgn mainkan hati lelaki... kang tersangkut, habis....

Dayang said...

da first pic you look soo prettayyyy laaahhhhh....... ;DD

Myra Jay said...

Hehee, pasangan sejoli.. ooopppsss terlebih suda..:)

Sama la kita dulu guna wireless gak, bila guna 'beruk' ni kekadang line sangat menyakitkan hati..huhuu

Iznie said...

cumel! :D

Cik Ezy Comot said...

saye xreti lor nk pkai shawl style ya habibi 2.. hehekkk..
org laen pkai nmpk ok je..
wuu

cik helena said...

comelny tudung yg pes tu!cemana nak pakai!??heheee

Puan Besar Shag Yahaya said...

Emiey~ Gambar pertama tu macam mana nak buat shawl jadi macam tu? Mintak ajar kan! hehe :P

sugar2 kapas strawberry said...

emy santekkkk..hehhehe

caliph shuriken said...

rsa pekingson jgak tgk gambar tu, hikk...

latest en3: doodle pun x sekiut ni

✿ CikCimi said...

emiey comel bile pakai macam shawl hijau tuh. :)

apik pehe said...

hahha..cian dia emiey wat smpai camtu..kn dah blushing..hahaha

Gayahspears said...

adeh.. Gayah rindu nk balik kampung >_<