Imam Muda.

As salam...

Bakal imam muda dalam keluargaku. hikhik ;)

Muhammad Akif bin Abu Bakar
berumur 7 tahun


senyum tak nampak gigi, cer teka apa sebabnyer? ehehe.


ermmmm~


tadaaaaaaaa..makin poyos lak, dah tahu dah jawapan untuk teka teki tekuk kat atas tu? =.='


Gambar ni diambil sebelum adik bongsu kesayangan ambo ni nak pergi fardhu ain.  Tetibe je dia masuk bilik sambil pakai kain kat atas kepala macam tu.  Ma tengok pun tergelak-gelak, dia buat rilex je datang minta duit.  Kitorang dah mengekek ketawa tengokkan dia.  Kitorang pun suruh die minta dengan abah, minta dua ringgit mungkin boleh dapat kot duapoloh ringgit tengok anak bongsu yang alim berpakaian ni =.='

Amin.

18 comments:

Cik Ezy said...

sesuai2..
ade bakat..
sejuk perot mak ngandungkn die ni..
hehe

James Alexander said...

hahaha... mudah begini nak mintak duit belanja...

cik helena said...

ini imam terlalu muda ne!hikhik

Lizzie Yasmin said...

harap kekal lar , jgn dah besaq lain plak jadi nya,..

M a W a D D a H said...

comey imam muda nie...moga smpi ke besarlah suka pakai yg kat atas kepala tue...hihi

nadia_fendy said...

mmg muda betul imam nih... hehe...

ned ade wat contest, jengah2 kat sini taw!!

http://nedhenna.blogspot.com/2011/06/contest-mencipta-logo-tagline-nedhenna.html

Nurulbadiah Lai said...

sejuk tengok..
alhamdulilah

Titisan Hujan said...

da 7thn umr die ek...
amin.mudah2an mjd imam utk smua

apik pehe said...

HHEHEH..DAPAT RM20 TU..opss..apik pon nk pakai gitu gak la..hehehe

jaya jr said...

wah bagus..baju pon hijau dh tu..kui3

Lieyda said...

wah banyak tu doploh hengger. haha

ecah mashuri said...

ololo..sejukkk mata tengok kalau adik gini.kalau mintak ape2 pun rase laju je nak bg.heeee

vampire's lovex said...

comel..ehhe..ada gaya dah tuuu...

farah da butterfly said...

hehehe.. leh jadi imam nie nanty bila besar..=)

zazaw said...

phewww
nampak muka kesucian diwajah beliau
ehehehe

Cikgu Fikri said...

hahahahaahaha..
comel lah kak!!!! :)

ghost writer said...

tebal sangat lilitan serban tuh Sand.betulkan balik..

[sutera kasih] said...

insyaAllah..doakan saja :)