Horlicks & Epal.

As salam...

Korang dah breakfast ke? aku dah. Horclicks & Epal, macam pelik je kalau nasi lemak ke sedap jugak kan tapi ini je stok makanan yang ada dalam bilik ;)


 cantik la pulak epal hijau ni, xjadi nak habiskan..eh, ni bukan epal aku yang gigit tapi pak cik Google yang gigit ;p


An apple a day, keeps the doctor away. kata orang la, aku ikut je =.='


Ho ho horlicks! my feveret, aku tak boleh minum susu jadi aku gantikan dengan minuman horlicks ni.  



p/s : korang lak breakfast ape? ce citer.

p/s : bahagia dapat post entry pepagi camni sebab kelas tak dok. temkiu lecturer sebab sibuk^^

16 comments:

FasiHaH SupiaN said...

hari ni roti je sekeping :)

niena shopping2u said...

belum lagi... kt lam laci ni ada epal hijau :)
baru nk mkn

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh bagus emiey jg kesihatan.sis juga suka horliks.

sis mkn roti aprikot je 2 kpg

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmm..sama la.. xleh nak minum susu.. so..gantikan dengan horlick..

Cik Ezy said...

diet ke mkn epal?
hehekk
bekpes ngn roti je..

Bulan said...

bulan x amik bekfest.sbb x sesuai dgn perot.kalo mkn pg,mesti ke toilet =p

shameel Iskandar said...

Salam amy.
Bagus utk diet tu.

Scya Lollita said...

cik scya peminum horlicks tegar !
sep sep !

kokser kokdam said...

holik ngan apel?

wohaaa.. western sgt

eheh

gedek! said...

pagi roti, tengahari roti, malam roti....

muka dah macam roti, sudah

ghost writer said...

pagi tetap nescafe tarik..kang ngantuk dalam opis.makan cuma ambil masa breaknappy jer..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Horlicks ais sodap! Hehe :P

Shag kalau ke kelas breakfast strawberry dutch lady jela :D

Echin Nadiossa said...

saya tak suka bfast.HAHA :)

caliph shuriken said...

sy klau bekfas dpt roti gardenia & milo panas dh kira ok ^^

latest en3: jom test drive

Mawar Berduri said...

jom kita menghayati bekpes kita dgn horlick kita..

kita serupa..

alyea said...

ary ni sy bekfast nasi lmak..huwaa..rosak diet..