Hari bersama tisu

As salam...

Hari ni selain mempunyai Wordless Wednesday, hari ni jugak hari aku bersama tisu =.='


Dari pagi tadi dok hachuuum sana..hachuummmm sini..sek sek sek sana sini sinun.  Maka, memang patut la aku bersama tisu, kang meleleh hingga ke mulut, susah lak..terlebih berkhasiat, yerkkk! giles kotoq ayat aku..




Selain selsema, badan pun terasa panas ni.  Tak pernah pun badan aku bagi reaksi manja macam ni memandangkan aku akan balik ke Melaka hari Sabtu ni. Ya, aku memang susah nak kena selsema ni sebab tu tisu bukan keperluan sangat la bagi aku.  Tapi hari ni? emmm.  Ade orang suruh makan ubat, tapi aku cakap 'tak nak' <--mengade je kan, bila tak larat nak bangun mesti makan jugak :) 

12 comments:

Cik Ezy said...

jage kesihatan!

Cahya Qasehnya said...

semoga cepat sembuh. :)

asfira aminuddin said...

babe, semoga cepat sembuh tau. jaga diri and bnyakkan minum air masak =)

James Alexander said...

ni musti penangan makan durian ni...


x pe2... kasi makan itu ubat ha...

Mejuez said...

nak lagi tisu tak?? :D

eqbalzack said...

sama la kita...
abg eq flu sejak balik Bali ni..

nazirulhazwan~ said...

Naseb bek tisu,bukan tuala .err ape biol komen aku ni

M a W a D D a H said...

alahai...kesiannya die...mkn ubat ye...kot2 la kan blik melaka maybe baik kot...rindu org mlk ke? hihi

Aida Azryn said...

mkn ubat! jgn degil! hehe

yaya_flanella said...

get well soon. hee

Gayahspears said...

yunk!!!
jgn lupa makan ubat, jaga kesihatan <-- mesti kau bosan kan asyik org cakap benda yg same jep??


okay..hari ni aku nk cakap, yunk, sila beli tisu kat tesco,lagi murah kot~wakakakaka

Fiizya Aurora said...

rajin-rajin make ubt deh..dtg bg nasihat..huahahaha