Empat kumpulan yang aku minat dalam Maharajalawak

As salam..

Hari ni banyak dihabiskan dengan berblogwalking.  Yup, aktiviti ni dah lama menjadi idaman kalbu tapi tersekat dulu dek kekangan masa yang terlalu baik supaya aku dok menghadap buku dan memfokuskan hanya kepada buku buku serta muka buku (facebook) pun termasuk la sikit =.=' Sekarang dah cuti boleh la berjimba-jimba di blogsphere ni dengan rakusnya, adess. 

Aku tengok ramai yang dok update pasal Maharaja Lawak episod 10.  Dah rutin aku gak masa kat asrama dulu mesti download video peserta kegemaran aku.  Ada empat peserta kegemaran aku, nak tahu? moh tengok pic-pic hansome berbalas kejambuan sepah menyampeh diorang ni ea.


Ni Nabil, dulu aku minat sat pastu tak minat masa die kontroversi pasal aweks..sekarang, aku minat balik bila tengok dia dalam Mahajalawak, buleh kan^^ 


 Ini pun aku tak minat gak mula-mula. kemain eh pakai warna pink...tapi lama-lama baru aku tau diorang ni punyai hati cute.  lawak diorang terbaikkk ar, gelak guling-guling pun tak puas ag tau. *hiperbola sangat da~

 
Hai Johan hai Zizan..oo, ini lah Jozan.  Solo pun dah menyengat dengan style masing-masing, bila bergabung memang masyukkk ar~

Ini pulak kumpulan Sepah menyepah. Tapi aku kenal Dafi (Syuib) jer.Diorang ni pun ada kekuatan sendiri jugak.


Memandangkan dok kat kampung ni aku guna broadband yang berlimit (maxis), jadi aku hanya download video empat peserta ni je untuk minggu ke-10.  Setiap orang ada peserta pilihan tersendiri kan, dan aku pilih diorang nie^^

10 comments:

nur intan hazirah said...

sama-sama....4kumpulan terbaik...mmg gelak xabih2...siap guling2 then bangun guling balik hehehe ...erkkk hiperbola gak nie :P

Liyana Aziz said...

hopefully jozan boleh menang sebab semua group sangat hebat... x suka r2... agaggagagaga

James Alexander said...

sy rasa JAMBU akan menang...

NuR 'aQiLaH said...

kalo download pon mesti download 4 ni je. hehe

NICK IRFAN said...

r2 xde ke? sy minat sepah,jozan dgn r2 je yg lain2 kurang sikit la..

Cikgu Fikri said...

Adik fiq sanggup pergi cc pagi2, semata2 download video mereka..
huhhuhuh :)

enyheartsdiamond said...

suka kumpulan jambu! <3

UNA budak BAEQ said...

suka jambu dengan sepah !
heheh

cuci moto dari berkhlawat
kegiatan bermoral dlm kereta
mr bean yg kacak
sinis terkenal

Cik Mira said...

yeah cite rase kite same! ;D

ɐɥsɐɟ said...

mau sepah lorr dapat! hehe ^^ undi jgn xundi...