Bergeli geliman setelah setahun tak jumpa.

As salam...


 




 Terima kasih kerana membesarkan skrin pc anda untuk entri kali ni, dah boleh kecilkan balik yer ;P


Akak dalam chat ni my rumet..hai hai akak, dia kata nak baca blog aku bila aku bagitahu nak buat cerita pasal dia..muehehee..saya hanye reti mengarut je kak, mekasih kerana sudi luangkan masa untuk membaca..emmuahhh! untuk akak sorang je^^


Setelah setahun tak jumpa hanyalah hiperbola pada tajuk, padahal baru dua minggu tak jumpa disebabkan cuti semester. Minggu depan dah boleh jumpa, holiday kian berakhir..wuu~

15 comments:

Cik Ezy Brutal said...

haha.. comell..

Puan Besar Shag Yahaya said...

Hahahaha. Kelakar lah! Tu baru kar FB. Shag boleh bayangkan korang bila berdua macam mana kat luar :P

emieysandra said...

kt luar kitrang lagi geli geli..men kejar2 dlm bilik (nasib r blik besar)..huhu =.="

James Alexander said...

owh pandai geli-geli ye...???


hehehe...

kirim salam sama kakak...

ASaDa RyutaRo said...

kirim salam kat kakak tu ea :P

cik helena said...

selalau camtu kan.bila lama tak jumpe.nak sembang mesti kenangan :P

Cikgu Fikri said...

HAHAHHAHAHA...
comel..
owh..tu rumate aka rupanyer.. :)

msredcheesecake said...

cik emieysandra,
sooo sweet...mesti best dpr roomate cam ni...heee

CIK TOM said...

oh ingtkn dah bertahun dah xjumpe..upenye br 2minggu..hehehe..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alolo..sweetnyerrr... haha..rindu plak zmn belajar dulu..cam gini gak..

apik pehe said...

eeee/..siap kis kis kis lagi..werkkk..hahahaha..

syafiqakarim said...

haha ala...ni jles ni.
dgn iqa u tade pun mcm tu?
berjimba jimba bagai.
ok bai -.-


kahkahakah

Titisan Hujan said...

cess..kemain lg ingt kn sapo la

NARDtheNERD said...

ehehe.
ingat kan dah sepuloh tahun x jumpe.
:)

najihah sahami said...

haha..poyo la emiey..adoi...dan2 bergeli geleman...:P