Kerongsang anting-anting | Video tutorial shawl

As salam...

Dalam entri semalam, aku ada tunjukkan gambar aku pakai shawl style macam ni.  

cantik eh..maceh maceh..*perasantan tol =.="


Actually, time ni masa tak de keje. jadinya, dok melaram sengsorang dalam bilik sambil tengok tutorial shawl.  Sambil-sambil nak mencuba eksesori shawl yang baru.  Nak tahu ape?pejam mata dulu..caaaaak!


Ini lah, kerongsang yang berjaya mencuri tumpuan aku, terus selamat dibeli oleh aku.  Kalau merujuk gambar first tu, aku pakai shawl macam ada anting-anting kan tapi sebelah je la.  Ingat yang free hair je boleh melaram dengan anting-anting, ha..yang bertudung pun boleh asalkan tidak membuka aurat dan tidak terlalu berlebihan.  Murah je, beli RM10 dapat dua.  Jadi, anak yang baik cun melecun ni pun bagi kat ma satu supaya ma pun boleh melaram sama ;)



Beberapa orang minta aku ajarkan pakai shawl macam tu.  Oh..macam mana nak ajar ni? fening kepala dok fikir supaya tidak menghampakan mereka.  Aku takkan buat video pakai shawl, risau kalau-kalau tertunjuk aurat, tambahan pula camera laptop ada problem.  Akhirnya, penyelesaian ditemui. 



Bergembira lah semua dengan menonton video tutorial yang aku rujuk ni.  Berpenat lelah juga aku mencari sebab aku dah lama download video ni.


^ download terus, supaya korang leh cepat-cepat belajar langkah mudah pakai shawl macam saya dia ^

6 comments:

NARDtheNERD said...

i pun suka jugak keronsang anting2 tu... :))

James Alexander said...

aksesori bermacam2...


kalo dah kawen ni, musti rabak wallet suami.. kehkehkeh...

Cikgu Fikri said...

wah...
fiq nak try lah..
eh, maner boleh, fiq laki...
hahaahahha
anyway, lawa muka akak pakai tudung..
natural beauty.. :)

najihah sahami said...

waa..comel la emiey..!!!CUN!

ciknabil-a said...

ha'a.. cantikla... :)

anting2 panjang tue, boleh la beli t. nmpak unik bila kenakan ngn shawl. ^^

Puan Besar Shag Yahaya said...

Ahaaa~ Yay. Thanks Emiey sayam!! :D