ya, inilah dia~

As-salam..

#Day 13 : A picture of your favourite band or artist.




dah banyak kali kot aku tayang gambar Dato' Siti ni.  Sape yang tak suka dia, mai habaq nape. Semua orang akan berlumba-lumba nak mengaku dialah peminat nombor satu Dato' Siti Nur Haliza ni kan kan kan~



Memaafkan semua orang sebelum tido akan membuatkan kita rasa tenang untuk tido. kuick kuick hapdate, nite~

8 comments:

Encik Psychopath said...

i love siti.

h A n Y S said...

comel giler muka dia bile x make up! btl2 natural beauty ni kan.. ;D

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

SAYA PEMINAT SITI TEGAR !!! HAHA

hanys di atas, siti mmg natural beauty .. huhu cantekkan dye

AiDa AzRyN said...

ngeeeeeee.. aida mmg dah lama suka kat dato ct. suara dia bestt!!!! ;)

cik hani said...

saya xbenci siti..

tapi xla terlalu fanatik..

biasa2 je..

tapi mmg akui dia sorg yg xseksi

cik hani said...

saya xbenci siti..

tapi xla terlalu fanatik..

biasa2 je..

tapi mmg akui dia sorg yg xseksi

apik pehe said...

dulu mase siti muda..apik suke dia..hehehe

sarah mohamad said...

Dato siti muka flawless giler. hiks