Manis manisan buat mereka.

As salam..

Selamat pagi!!

 
Ini manis manisan yang nak dibawa balik untuk budak-budak kat rumah.  Ya, kat rumah aku tu ramai budak-budak sebab kebanyakkan sepupu masih kecik-kecik.  Mesti diorang suka la dapat makan cokelat ni.  Err..kat kelantan memang gula-gula dah dipanggil cokelat ;)


Semester ni dapat banyak gula-gula ala yang dalam hamper tu, banyak macam nak bikin orang sakit kencing manis je dan aku lak bukan jenis makan gula-gula camni,  maneh sangat.  So, bawak balik bagi kat si comel ni dan buah hati pengarang jantung yang ni, biar gigi diorang rosak, muahahahaa.  *sadis tol dapat kakak yang camni =.='


yang ni lak gula-gula extra yang paling maneh
:
:
:
-kak ngah diorang-
 perasantan tol..k la bai^^


Semoga perjalanan pulang ke kampung ini selamat. Amin.

9 comments:

peep said...

daim2... :P

Cik Ila said...

wah..sdapnya..cokelat daim..huhu

Cik Ezy said...

kat ganu pon pgl cokelat..
adik badik ngn klntn..
ekeke..

Puteri Iqa Izyan said...

cadbury satuuu.. hehehe..

Amoi said...

bestnya dia dapat gula

bestnya dia dapat gula

bestnya dia dapat gula

hahahahaha!

padin said...

nak gula2 extra tu boleh? muehehee

Q said...

manisnya............ coklat daim tu. huhuhu

Woofer Storm said...

kamu memang manis...

Cikgu Fikri said...

nak daim..daim...
sedapnyer...