Malam sepi

As salam.

Malam yang sepi pi pi..
Pak Mat jual kopi pi pi..
Kopi yang enak nak nak..
Pak Mat jual anak nak nak..

Anak yang hilang lang lang..
Pak Mat jual gelang lang lang..
Gelang yang patah tah tah..
Pak Mat jual getah tah tah...


Pernah main sep sep nyanyi lagu ni tak? ha..cer try sambung.

Asrama dah senyap sunyi, baru pukul 8.30malam kan dah sepi tanpa bunyi kebisingan manusia lagi dah.  Ada beberapa orang je yang tinggal tambah budak budak SIPMA, nampak la jugak berketul ketul manusia ;) 

4 comments:

Cik Ila said...

wah..seronoknye..teringat zaman kecik2 dlu. :)

LunaTsara said...

same la kite..kolej da sunyi dan sepi je..
tinggal yang berkerja je utk esok..
hehehehe..
xsabar nak balik cuti nh~~
nice to know u..

Cikgu Fikri said...

hahahhaaha...
fik selalu main dulu sep sep tu..
eh, SIPMA, ada yg kena pergi ker?

Woofer Storm said...

hari2 terasa sepi,cuma kerja dapat melupakan hati yang pedih sekali..

jaga diri ye emiey^^