kisah percintaanku sepanjang sem ni

As salam...


Percintaan ku pada semester ini hampir berakhir.  Dan kini aku hanya menunggu waktu untuk diuji kesetiaan dan kasih sayangku padanya..cewwahhhs, ingat ngan pakwe je kena buat ayat-ayat jiwang.   Bagaimana subjek-subjek yang aku dok ngadap hari-hari dan ku belai seluruh jiwa raga itu? tu diaaaaa..meh nak bagi romantika mata ke mata, hati ke hati


Jadual examku yang akan  bermula pada 19 Mei hari khamis ni weh hinggalah 26 Mei hari khamis depan lak.  Semua paper diadakan petang kecuali paper last pada 26 Mei tu je pagi.  Sayang sayang semua..wish me luck okeyh. 


Active mode : examina mina mina eh eh~

21 comments:

♥..cik_mas..♥ said...

good luck sayang :)

Dayana AZ said...

good luck dear ! all the best :D

with love,
Dayana AZ

Asyraf Hamasaki said...

Goo luxk emy muacks2 :p

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

gd luck ye

cikja said...

gud luck!.
akak 2 paper je. haha .

kinN~ said...

gud luck cik emieysandra! ^___^

Ain Zulaikha said...

semoga berjaya ya jawab xm elok2 tamo ingat blog hehhehehe

Cik Ezy said...

gud luck!!
=)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

good luck buat emiey ye dik

SANDRA AZWAN said...

Kisah percintaan Emieysandra yang cukup romantis sekali! hehe..good luck yer

caliph shuriken said...

gud luck emiey ^^

latest en3: selamat hari guru

najihah sahami said...

hehe..gudluck emiey..mesti dh xsabar nak cuti kan..:)

Titisan Hujan said...

gudluck yunk.tenkiu kad ucapan td.
^^,

Cik Peanut said...

peanut ade enam kali date sem ni,. baru lepas 3 kali dating, ade 3 lagi. adeh, penat nk layan karenah pakwe2 ni. hehehhe

anyway, gud luck cik emiey :)

syakey said...

all the best!!!


;D

nuruashia ♥ said...

good luck :) chaiyokkk2

apik pehe said...

hehhee..gudluck mek..apik abes doh..hehe

Encik Psychopath said...

selamat ber'cinta'

Amirrah Zawani said...

gud luck emiey.. nasib baik i dah abes.. lalala!! ;)

Miza Yusof said...

good luck emiey :)

POSH76 said...

blogwalking