kenangan~

As-salam..

Kebelakangan ni, asyik takde mood je. semuanya kosong.  Meskipun wajah menzahirkan rasa bahagia, hati sendiri belum pasti ku mengerti.  Ah..mungkin aku terlalu memikirkan hal yang lepas.  Kenangan lalu yang terkapai-kapai di ingatan, angan-angan yang tidak kesampaian, rasa yang paling indah diciptakan suatu ketika dulu.



Aku jadi malas nak involve dengan apa-apa.  Ingin sendirian.  Ingin terus meratapi. Ingin terus berbicara tentang kisah lalu.



Sehinggakan tanpa sedar aku melukai orang-orang di sekeliling ku. AKU MINTA MAAF SANGAT.  


7 comments:

Cik Ezy said...

sedih je..
kuatkn smngat ok..
mmg ssh nk lupekn sesuatu tu..

ferra said...

SAYA MAAPKAN AWK ;P

Cahaya Kehidupan said...

janganlah macam ni,sabar ye dear,insyaAllah jika kamu melepasi ujian ini,pasti ada nikmat yang kamu akan dapat,percayalah...^_^

M a W a D D a H said...

chill ya...jgn dikenang masa yg lalu yg pahit...jom jln2..hehe

Titisan Hujan said...

yg lepas biarlah blalu

kekalkan ia sebagai kenangan
usah diratapi itu yg penting

chill dear

naz said...

jangan risau saya ada ahaha sabar :)

AiDa AzRyN said...

dimaafkan.. ceewahh. :D