Gemersik Kalbu

As-salam..

#Day12 : A photo of the item you last purchased.

Pertama kali ku tatap wajahmu, ada getar yang menusuk di kalbu.  Saat itu, hanya suaramu yang bisa melunakkan mimpiku.  Meskipun tawamu nampak bahagia, mengapa bening mata itu bersalut duka? Andainya kau pernah terluka, izinkan aku mengubatinya.  (Gemersik Kalbu, Anis Ayuni) - Rizmyra Azzalea~



Novel Gemersik Kalbu oleh Anis Ayuni.  Beli masa pergi pesta buku kat PWTC Sabtu lepas. Bajet kisah dalam novel ni sama ngan kisah aku sekarang, err~~ Suka sangat dengan quote di muka depan buku ni. 


Mengapa berpaut pada kenangan,
Sedangkan impian boleh digapai.



11 comments:

meaw said...

lama gila tak baca novelllllllll......duk busy online je,HAHA

D'ya Marshmello said...

macam best je novel ni..hurm..rugi la tak pegi PWTC..

http://miss-dya.blogspot.com

najihah sahami said...

aah la....best ayat tu.hehehe...

AiDa AzRyN said...

lama aida xbaca novel.. ;)

wanie m'nJ said...

buku ni dah berkali2 khatam.. xD

Cik Ezy said...

best x novel ni?

Amirah Su'aidah said...

mira suka baca novel GEMERSIK KALBU

Zura said...

menusuk tertusuk..

Sa said...

Ehhh , kitee punn tgh baca novel ni jugakk . Hihih ;)

miss honeydew..!! said...

besh kn cte nehh...suker3!!^_^

sarah mohamad said...

dah pernah baca buku ni. memang best novel ni :)