Gangguan di facebook.

As salam...


Pukul12 tadi lepas tutup buku, memang cepat-cepat balik bilik konon rindukan katil, nak guling-guling manjakan body dan rehatkan mata.  Tapi hampeh..sebaik melihat laptop yang aku tinggal tadi masih tak tutup.  Ape lagi, terus bukak facebook.  Haishh..minum nescafe tadi tak berkesan pun depan buku, bila depan muka buku sangat sangat sangat lah berkesan dengan jayanya *xminum nescafe pun camtu =.="



Aku ni memang jarang nak tengok aktif kat facebook, chat pulak jarang bukak.  Jawapan retiss kenapa tak bukak chat : i risau ramai peminat yang nak chat dengan i laa.  Jawapan yang bukan retiss macam aku lak : i risau takut kacau 'retiss' lain..boleh?? Tambahan lak, macam-macam perangai manusia yang aku jumpa dalam komuniti facebook ni.  Paling teruk kes ni la.

 

Ada seorang gadis yang berpic profile kan seorang yang cantik jelita yang aku rasa itu bukan dia.  emmuaahh mmmuahh tak pe lagi, aku selalu buat pada kawan sejantina aku.  Ilex je kan.  Lebiyu lebiyai pun okey lagi la.  Malas la nak layan kan. Pastu die dok desak aku pergi tempat die dan menjadi pasangan dia.  Dia kata semua kawan-kawan dia dah ada pasangan kecuali dia.  Aku tolak dengan cara baik.  Die dok hantar mesej lepas tu aku tak balas dah.  Apa aku nak balas kalau mesej geli-gelimann yaww~


Yang aku tak tahan sangat, dia hantar gambar perempuan bogel. Perempuan bogel, bukan lelaki yer..dan hakikatnya aku pun perempuan. titik. memang what the whiteboard la untuk aku menatap imej yang buat aku termalu beberapa jam lamanya.  Terus block..never say gudbai forever lah.


ingat haku ni yaww ke? tak payah nak gosok-gosok mata, gambar memang dah diedit camtu da~



nota tangan buat si dia, aku tak mampu nak hulurkan tisu jadi ku tadahkan tangan berdoa semoga kau sentiasa bersabar^^

20 comments:

ASaDa RyutaRo said...

takde pun dia hantar kat asada?? HAHAHA..

sabor je lah. itu menunjukkan yang kamu masih normal. ;)

Selamat Hari Cikgu.

emieysandra said...

nti emiey recommend kan asada eh, huhu :P

normal ke? ish3.

tq for da wish.

cacing said...

erkkkk! ada gak manusia macam tu... tapi yang pasti itu bukan seorang perempuan....

Cikgu Fikri said...

eeeeeeeeeeeeee...
bahayanya kalau mcm tu..
eh, lupa nak ucap..
Selamat Hari Guru.. :)

tyka chou said...

aiseh....cmtu pn bole ke? ish ish...mcm2 la kn...

najihah sahami said...

hhaa...nasib r...tu r, emiey cun sangat. adoi...

Nurul chumel said...

alamak!
I paling geli hubungan sesama jenis!
yarkz~!

cik hani said...

ape spesis punya org la kan..

membuat onar di fb orglain ekk..

termalu awak di situ melihat pic tu..''


sabo je laa..

Cik Ezy said...

saiko pnye manusie..
haha..
sabo jela..
nsb baek boleh block kn..

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha giler btol boleh plak dier cmtu kan..

AiDa AzRyN said...

dulu ada gurl lesbian mengayat aida.. geli giler.. terus remove as friend..

zOeY zAu YaH said...

bkn perempuan kot? tah2 laki saja guna profile ppuan..pernah kena ppuan yg mengayat semacam ja..geli!

Wani said...

kalau wani remove je terosss ! haha

hamzah ian said...

macam2 benda skrg ni kan..

sugar2 kapas strawberry said...

amboii.retiss kena kacau.hak2

M a W a D D a H said...

larrr..nape xhntr kat adah? haha..geli geleman i...agagagaga...

slmt hari guru!!! :)

enyheartsdiamond said...

err.. da mcm tagged da!

apik pehe said...

hehe..retisss budak ni weh...
dah comey mmg gitu..

Amirrah Zawani said...

peminat nak kacau artis lettew.. hehe!! =p

Ain Zulaikha said...

haishhh orang sekarang ni salah gunakan kuasa jari yang diorang ada.. asik nak berlucah je.. hahhahaha

mungkin terseksa batin diorang kot.. haha menahan betahun lamanya