tengok ni mula gedik gatai mau kawin..

As-salam...

Tadi bising-bising dalam kelas, lecturer masuk boleh pulak buat tak tahu je sebab khusyuk depan satu laptop macam la dalam tu la penentu hidup dan mati, tak boleh tak tengok kena tengok jugak.  Dah la time tengok mulut tak henti dok ala bestnyer, ala sweetnyer..ala ala..berbagai-bagai ala lagi la.  Tengok ape? meh tengok sama meh...



Tahniah kepada Asyraf Muslim dan Dayana.  Semoga pertunangan kalian dirahmati. 





Lepas tu leh pulak layan video-video kahwin dari CST Production, antaranya perkahwinan Siti Sarah dan jugak perkahwinan Elyana yang sangat comel tuu.  Pastu sorang-sorang dalam kelas tu mula la menggediks mahu kawin.  Aku lak?  * tunduk malu-malu sambil kesat hingus meleleh..aiya! camne mau kawin nie.  Ada yang sanggup ke. okey, dah jawab dalam hati :P


daa..
adiooos!!

14 comments:

Cik Ezy said...

meriah giler kn mjls tunang dorg ni..
huhukk..
jeles giler tgok..

najihah sahami said...

alahai yayamm....u buat ai rasa nak kawen jugak ni. hahaa

najihah sahami said...

alahai yayamm....u buat ai rasa nak kawen jugak ni. hahaa

mary ann ;) said...

tak sabar nak kawen jugak! huhu ;)

SM Banjamin said...

sabor le.. ade je jodohnye.. hihi..

Woofer Storm said...

kalau dah ada peneman,apa lagi nak tggu..sila teruskan..

Encik Psychopath said...

berapa riban agaknye perabis.

ASaDa RyutaRo said...

selamat berkahwin cikgu..














hahaha :P












teringin benau dah bunyi nya yer.. siapa calon?

apek poyo said...

den risau artis ni..bilo buat majlis mcm ni..buat bosar²..
sok 3 , 4 bln kuar cerito artis ni dah berpisah..
dah mcm trend plak...
bkn nak membantah...tp tgk masa yg sudah,,huhuuhu
harap sesapo yg nak buat mcm ni biarlah berkekalan...kira dah sampai seru lah tu

Zura said...

cepat2 panggil seru dtg..

fyna said...

sweet je....jeles fyna.
:)

naz said...

saya sanggup saya sanggup haha

CIK TOM said...

meriahnya...nak kahwin jugak tp kena cr calon dl..hee

jan said...

teruja je tgk....nti boleh wat untuk diri sendiri pula kan?hihihi