Putus.

As-salam..

#Day 6 : A song to match your mood.


Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
tergamakmu merobek hatiku.

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu.

Aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinya nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku.


Putus by Melda Ahmad. 
 
Aku kejam kan tapi difikirkan balik, nope..bila ianya semakin baik untuk kesihatan hati yang dulunya bernanah kan. Mau share video ataupun dalam bentuk audio tapi internet pree ni lebih kejam lorh.  

Matahari tak pernah berhenti memancarkan sinar cahaya nya pada setiap hari, selagi itu peluang kebahagiaan akan terus menyinar~~

kan kan kan??

daa..
adiooos!!

10 comments:

najihah sahami said...

yep yep yep!!
setuju tu emiey~

Woofer Storm said...

kebahagian pasti bersama emiey selagi kamu tahu apa erti kebahagian yang sebenar..fahami dan hayati perasan dihati,insyaallah kamu tak kan terluka lagi..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

suka lagu putus nie.. hehe

♥ Lya Azemin ♥ said...

best lagu ni ~~

♥ Lya Azemin ♥ said...

best lagu ni ~~

sherah said...

dulu penah dedicate ni kat ex :P

apik pehe said...

huhu..biler mase ati emiey bernanah?parah tu..kena g jumpa doc cinta..hehe

cik hani said...

oo..baru cik hani tahu lagu ni melda yg nyaynyi..

b4 ni dgr tapi xtau sape penyanyi

Aida Azryn said...

besh lagu ni! :)

CIK TOM said...

best lagu putus ni..insyaAllah ada yg lg bagus...