Puan Mira..mane asbennyer?

As-salam...

Masa perbualan pagi dalam kelas prasekolah..

Hanum (my partner prektikum)   : What is your teacher name?

Murid-murid  : Puan Hanum and Puan Mira.
(aku kat belakang dah terkejut nie, kalau cikgu bujang dengar jatuh la saham ai)




Masa murid-murid siapkan lembaran kerja, salah sorang murid datang tanya.

Murid :  Anak cikgu berapa orang?

Aku :  Err..err...



Apa la budak-budak ni, banyak sangat soalan..nampak aku macam dah kawin ke?  Mane asben nyer? ;p





psst : sambil buat kerja, teringat citer bersama murid-murid pra yang macam-macam ragamnyer.


daa..
adiooos!


13 comments:

AiDa AzRyN said...

hehe.. best layan budak2. :DDD

zuhanismohamed said...

comel nye diorang panggil puan..he he..

best tak mengajar budak2 pra ni? he he

Afiq Din said...

haha...
murid2 pon nk tau gak kan

cik hani said...

muka muda mcm tu dorg ingat dah ada ank??
perghhh.. mujur diorg xtanya napa suami cikgu xdtg jemput cekgu???
hahakkk

Amirrah Zawani said...

hahaha!!! husband tak wujud lagi la kan.. bila eh?? tahun ni ka tahun depan?? =p

✿ CikCimi said...

paun mira? hihi. cekgu da kawen ea? cekgu ade anak laki x? kite nak kenal la. :D

dyea irdina said...

budak2 mmg ada je soalan yg tak terduga...heheh menjawap la kiter..

Cik Ezy said...

ekeke..
comel je cikgu buat muke camtu..

ghost writer said...

ouh..puan dah lama kawen dah?mesti anak-anak puan semua comel2 belake...

ha3..ikutkan jer murid2 Sand tuh.pasti lebih menyeronokan.

Cheritera Chenta said...

mat malam puan mira..hikhik

layan je bdk2 2.. =)

ardinihumaira said...

;p nakallah kanak2 riang tu hhehe

MUJAHIDeen said...

http://jihadeen.blogspot.com/

Zura said...

xbest bile xkawin nmpak mcm dh kawin..hehe...