SORRY NAIK LORI LA..

As-salam...

Minta maaf dalam bahasa omputihnyer kite sebut SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..


aigooo, bape manyak SORRY ni..LORI pun tak manyak camni.


"SORRY awak, saya selalu berendam dalam bilik. berendam ayer mata sampai kabur tak nampak awak, jadi saya dah tak gurau-gurau ngan awak lagi. tak sembang-sembang ngan awak lagi. tak makan bersuap ngan awak lagi. SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY..SORRY."



"SORRY kamoo, saya asyik moody je..dalam kelas saya tengok sume bende tak kena.  Kadang-kadang saya nak gelak-gelak kuat-kuat, kadang-kadang saya nak sengih sampai ke telinga, kadang-kadang saya nak menangis kasi banjir kelas tu..bersih sikit lantai kelas kita kan..kadang-kadang saya nak...errr, saya tak GILA lagi la weii. Last but not least, SORRY eh..SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY"



" SORRY pada awak..(yup, xde link la)..awak la..awak yang tengah baca ni.
Sebab buat entri tak bape betul ni.  Pada 1 Mac, ramai yang doakan semoga saya sentiasa ceria.  Ceria?? arghhh, saya lupe dah definisi ceria tu.  Seseorang tolong tunjukkan."
=.='




adess..
Baiklah murid-murid, hari ni kita belajar perkataan SORRY je. 
Balik hafal sambil naik lori..



daaa..
adioss!

2 comments:

✿ CikCimi said...

erk~ bnyknyer sorry.

*terime kaseh cekgu.
saye telah belajar perkataan baru.

ruby bieha said...

sy pun mahu sory juga