Tiga hari tanpa blOg?

As-salam...


Sebelum kata apa-apa, jom dengar lagu ni?

SPEAK NOW.



dah boleh cakap sekarang ;p
Iklan tengah-tengah malam lak.  Bukan ape, aku dok menggiler dengar lagu ni, tapi terbantut lak sebab tak boleh bukak kuat-kuat dalam bilik sebab rumet comel aku ni tak suka, it's okey je sebab aku hormat cara die.


Merujuk kepada tajuk di atas<<<<< apsal skemA ni, dush3..;p
Aku dah tiga hari tak update blOg..kenapa..


sibuk kah?

ketandusan idea kah?

sudah bosan pada blOg kah?



ha....jawab-jawab...cu jawab teh. ;p
Ades..gelisah ni nak jawab sebab aku pun tak nak perkara sebegini berlaku lagi<<<< adess, ayat skemA lagi..dush3.  Mungkin disebabkan masalah yang aku hadapi yang buatkan aku camni, perlukan masa untuk diri sendiri dan mengalih perhatian ke arah perkara-perkara lain contohnya kepada BUKU! errrk??! ;P


Cantik la Taylor Swift ni, aku dah berkenan kat rambut die, bibir die..mata die...aarghhhh! apakah tandanyer ni? mengOng tengah-tengah malam..;p



pssst : Esok ade aku pembentangan dalam kumpulan yang besar, doakan aku supaya buat yang terbaik yer.
Psst : Sekarang pun dah tak bermuka buku, tak pela..biar aku bahagia dengan blOg je la, ada kawan jugak kan. 
daaa..
adiooooos!

8 comments:

Amir Izzat said...

hehe..patut la lama menghilang...nak tanya..mesti bosan kan tak update blog? betul tak...hehe

semoga dapat buat yg terbaik dan berjalan dengan lancar...

Amir Izzat said...

hehe..patut la lama menghilang...nak tanya..mesti bosan kan tak update blog? betul tak...hehe

semoga dapat buat yg terbaik dan berjalan dengan lancar...

YUL said...

muahaha, lakukan yg terbaik ok!
bce buku lak sekarang, jgn bce entri org je. kehkehkeh ;P

KISAH MISTIK DI kemayan city, JB

Cik Ezy said...

suke lagu sepak now..
pertama kali dgr kat radio tros jtoh cnta.

hehee

skema gak ayat ni..

miszlullaby said...

hehe..gudluck pembentangan esok.Ml pun sukeeeeeeeeeeeeeeeeee gile dekat taylor swift! suke sgt!!

sugar2 kapas strawberry said...

goodluck emy!

Wan Gerrard said...

good luck^_^

Kentut adalah saat paling melegakan

Ain Zulaikha said...

saya tak ingat berapa minggu saya tak update blog.. heheheh tipu je.. 4 hari ke 5 hari.. tak ingat.. nanti cuti sem 3 minggu ke.. kih kih kih