Shopping untuk hilangkan stress ke?!

As-salam...

Ape kena la ngan aku ni? hari tu, makan kek dengan ais krim untuk hilangkan kekecewaan, sekarang ni shopping lak..aih..kachiwa tak abis-abis..*tepuk dahi kawan, ngeh3..



Disebabkan kachiwa jugak la time ni jugak baru nak update blOg.  Pukul bape dah ni cik blOgger oi? macam la ade orang nak baca pasni, aaah, tak kire nak update jugak.  Ada yang tak suke menjeling sinis? ade yang mencik mencebik bibir? sory2, aku tak nampak..;P


ni muka manis happy pakai shawl baru ;P

Al-kisahnye masa nak keluar tadi, bukan main seronok lagi sebab nak kuar sekaligus nak jumpa my best pren (rujuk gambar kat sidebar).  Okey, hari ni pergi pasar tani pagi isnin hope jugak biar dapat jumpa cik sugar2 strawberry nih.  Tapi rupenyer die tak pegi sebab masalah cuaca, asik ujan lebat jer kat kawasan die. Sebelah kawasan aku, okey lagi selalu hujan tapi tak la lebat sangat buat masa sekarang ni.


Bila sampai pasar tani, ramai sangat orang?what? hari cuti tak hari cuti memang sentiasa ramai lorh..dan aku tak habis melawat semua kedai situ ag, dah mula berasa pening sebab tak makan pagi plus ada alahan dengan tempat yang sesak.  So, berenti beli air.  Mula-mula beli air anggur, dah habis tu dan dan lak nampak coconut shake.  Oh coconut shake!! aku tak tau nape kalau beli kat negeri luar coconut shake tu tak rase macam air kelapa pown, err, aku sorang je kot yang rasa camtu. ~lalaaalaa



coconut shake tadi lebih kurang macam ni la, 
air nyior (kelapa) + isi kelapa yang dikisar + aiskrim macam-macam perisa boleh.  
Tadi aku beli hanya RM1 sahaja.


Macammana dengan shopping?
ouh..bila shopping time kecewa ataupun stress dengan masalah ni memang sangat exsaited, semua barang nampak lawa, comel oleh itu baik cepat-cepat jadikan hak milik kekal selama-lamanyer. cess.  Nasib baik my best buddy dok menjeling je.  Baik-baik aku paham, nanti pokai mula dok mengadu kat die kan..kan uchuk-uchuk ;P
Dah la, semester ni banyak aktiviti dalam perancangan, banyak pakai duit lak tu.  Sedar-sedar la diri tu cik emieysandra! err...aku ke? dush3.


Patut la mak mak datin ni suke shopping sebab selalu stress kot, bila stress shopping lagi dan stres lagi shopping lagi lagi dan lagikkk..argghh!



Kesimpulannya, macam kena tukar je tajuk entri.
Stress apabila bershopping sakan ni!!
uwaaaaaaaaa..



psst : sedak sunggoh minum air coconut shake takdi..motif : hai, saya blOgger Kelantan!


13 comments:

lalailusi said...

shopping memang hilangkan stress tetapi juga membawa bencana..;)

lalailusi said...

shopping memang hilangkan stress tetapi juga membawa bencana..;)

emieysandra said...

setuju3!!
>___<

cik ubi said...

awak org kelantan ke?..mcm pelat je..huha..hehe

twinkle twinkle said...

kelantan?wahh kg mira;D

Zura said...

kekdg soping boleh hilankan strees kan emiey...

cikgu ainura said...

i like shoping..moping.... hahhaa

maCy said...

hahaha. adoi la.. kak, kn best ley pki cmtu kt mlake. wuu

cik.shabah said...

setujuuu !lepaskan stress dgn bli baju bnyk3 !pastu duet da abes,baru nak meroyan bagai :(

tapi cik shabah memg buat cmni kalo tgah stress ;p

platipus said...

jimat la!
kata nk belanja saya mekdi..kah2

Amirrah Zawani said...

emiey shawl tu cantik...
shopping kena sentiasa beringat lah..
kalo tak, hujung bulan makan megi.. ekeke!! :)

nazirulhazwan~ said...

saye suke shopping klu ade org tlg bayarkan.haha

bighagenjo said...

aduhh, tekak aku mmg x boleh kena kelapa. macam loya je.