Maaf..kau & aku berbeza.

As-salam...


kita selalu minta orang supaya faham kite,
bila diorang tak faham,
kita marah-marah, mengamuk.



Setiap insan berbeza,
belum tentu apa yang terkandung di benak fikiran kita sama dengan apa yang difikirkannya.
Teruslah cuba memahami, cuba..cuba dan cuba............


Dalam mana-mana perhubungan pun,
saling memberi dan menerima amat penting.


ko faham aku, aku faham ko. titik.


daa..
adiooos!

11 comments:

Woofer Storm said...

sy cba nak fhm tapi tak leh la..heeee

slm maulidur rsul^^

AiDa AzRyN said...

ya... saya faham awak.. :D

Bluewendy said...

yup..sokong3!! lam hbgn mmg smua itu mesti ade..klu tak nnti mesti slh seorg akan terasa hati n berdendam..:)

hudahazwani said...

tapi bile kite dah faham orang, orang tak pernah nak paham kite..lagi2 orang yg kite syg..knp la eh...hmm

Amirrah Zawani said...

apa2 pun semua tu mmg ambil masa.. :)

Nazim Sei Fitri said...

hye tuan blog ;)

btw, 'faham' to benda yg subjektif. rules ur life :D

emieysandra said...

u're rite Nazim

;)

Encik Psychopath said...

x faham =.="

Puan Besar Shag Yahaya said...

Haa. Betul betul sayam. Kena lah cuba pahami kan? Kalau nak ikut kepala sendiri kompem tak aman dunia. Hehe.

ghost writer said...

give n take kata orang2 underscore...

D Yatie said...

jom kita saling memahami. auw!!!