Kahwin time!

As-salam....


Eh eh bukan aku la..
Kalau aku pun, mesti u all takkan caye dak hingusan ni kawin, baju sendiri pun suh mesin basuhkan...hek??! ;P




Semua yang tak kahwin mesti nak kahwin kan.  Dan Allah S.W.T juga menciptakan setiap makhlukNya berpasang-pasangan.  Bukan semata-mata untuk memenuhi hawa nafsu tetapi mengajar lebih banyak erti kehidupan yang sebenar.  Malahan, kahwin juga mendedahkan kita kepada tanggungjawab yang lebih besar dalam proses kehidupan di dunia ni. Satu lagi yang lebih utama, meyedarkan kita betapa besarnya keagungan Allah S.W.T yang mentakdirkan pasangan dan nasib hidup kita ni. 



Err..ter--panjang lak ucapan dak hingusan yang tak boleh kahwin ag ni..yang sebenarnya, aku nak ucapkan...



SELAMAT PENGANTIN BARU.
kepada pasangan mendirikan rumahtangga pada minggu cuti ni.




p/s  :  petang tadi, pergi majlis kahwin kawan masa sekolah dulu, pasni la upload gambar hot we all.
p/s : jangan tanya aku bila nak kahwin?!



daa..
adioos!! 

4 comments:

AiDa AzRyN said...

cet! hengatkan emiey yg nak kawen.. baru nak ucapkan tahniah.. huhu.. :P

Puan Besar Shag Yahaya said...

Bila nak kahwin? kekeke :P Kenapa lah ramai sgt kahwin skrg. Terasa 2018 sgt lambat lagi. Nak cepatkan lah nikah kahwin. Calon pun tak ada. Kuikui ;D

mr_mrs mikko said...

mmg start dh musim kawin ni...
adeeh, ckp psl kawen, kwn aku dh beranak pinak dh..
hihih...

xpa2, kumpul harta dulu.
hihi

Cikgu Fikri said...

INGATKAN kak emiey kawen..
bru rancang nk bwk rombongan maktab g kenduri..
ahahahahaha :)