Cuti berjaya digunakan sepenuhnya.

As-salam..


Sekarang aku cuba menaip dengan kelajuan maksimum kerana mata dah menggesa kaki ke katil asrama yang dirindui selama seminggu ni..~hohohoo..;P


Alhamdulillah sampai dengan selamat ke Melaka ni, jam teruk gak sepanjang jalan Kelantan - Kuantan dan Kuantan - Melaka ni. Kuantan?? uhuk3, nak batuk lak..oksigen pliss! ;P

~nak cuti ag, cepat la..cepukk baru tau, kalau dah belajar jadi lah pelajar ;p~


Masa perjalanan tadi, bila nak hampir je ke IPG tercinta.  Aku dah terbayang muka-muka pensyarah dan tugasan-tugasan. Oh, baru ku sedar aku dah terlost contact dengan semua objek-objek tersebut selama seminggu (pensyarah + tugasan = objek yang bernilai ;P) ..ceiit!


Tapi kan, tapi...tapi dan tapi lagi aku rasa seronok la memikirkan cuti selama seminggu telah digunakan dengan jayanya.  Kira bagus la kan aku ni, menghargai masa..~hohoho lagi.  


Cuti kan holiday! opss, semua orang dah tau ler..
Jom ikuti rentetan aktiviti aku yang banyak sepanjang minggu ni..




 
 get ready untuk bercintan cintun dengan tugasan dan assignment, hooray! ikhlas ni ;P



apsal ini budak ade dalam entri nih???!


psst : banyak dugaan sebab takde tiket, so kena tumpang 'si die' ke Kuantan dulu pastu naik ngan family Macy untuk ke sini. TQ awak & budak tecik Macy!.


daa..
adiooss!

8 comments:

MiSs F.A said...

ade jugak bdk maCy nih..interprem gmba :P

ada mokhtar said...

selamat kembali ke skolah =)

Nobita Sensei said...

nampak macam hepi je cuti dah habis.

Ain Zulaikha said...

hehe dah habis cuti dah, huhu tak sangka sekejap sangat kan... huhu

miszlullaby said...

best kan cuti..ML tgh cuti lagi ni.9hb stat kelas.=)

chinta i-sha said...

selamat belajar :)

Cik Ezy said...

selamat kembali selepas bercuti!
=)

Amirrah Zawani said...

i pun kalo cuti mmg lost contact dgn objek2 tu semua.. hehe!!! :)