Complicated sungguh!

As-salam...


Pukul 8.30malam baru sampai umah.  Sejak dari pukul 6.30petang lagi aku dah keluh kesah dalam kereta tu.  Ape tidaknye, masih di Kota Bharu macam mana nak sampai kat kampung aku di Machang ni?..naik flight je penyelesaiannye. ah sudah, merepek jek!
Nasib baik sampai tu, tak dapat kerepek ubi free, err...means ma tak bising kat aku. ehehe.
 


Aku pergi mane? ehehe...
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



ade la..
=
=
=
=
=
=
=
=





ehem3...
=
=
=
=


aku ada boipren lagi, so pergi dating la!
hahahaa.

ni je gambar yang ada dalam hp aku, byk gambar banyak dalam kamera si die.



Dating la sangat, habis die pi helo helo semua kawan-kawan die kat area KB tu.  Jadinyer, friends meet up la yunk. ;P




p/s : Tadi pun jumpe Am dan Kak Mek kejap je..huhuu
p/s : status relationship -> complicated!


8 comments:

Cikgu Fikri said...

mmg complicated..
eh, akak org machang ker?
yg kuantan tu ape?
huhuhuhu...

emieysandra said...

yup2..kuantan tu tmpat 'si dia' la..huhu

hantaran qaseh said...

hihi smpai ke kuantan ke..g la jejalan kat temerloh br besh

LeeyanaTheKim said...

ore mace upenye.=)

twinkle twinkle said...

kenape complicated ;D

Amir Izzat said...

laaa....orang mache.... hehe..barulah den tau.

hurm, complicated?? nasib baik den xdak org mau.. haha

♥..cik_mas..♥ said...

sakan nye pi dating..nanti kenalkan kat akk ok? :)

platipus said...

kenapa complicated!