berbaju kurung,..sopan la sangat!

As-salam...

Entri yang ni, aku ada khabarkan yang aku dengan geng-geng encik chenta hati pi lepak kat Teluk Chempedak.  Pergi malam, jadi takde ape sangat la kecuali keindahan malam dan jugak..angin! Angin yang bukan bertiup sepoi-sepoi bahasa tu tapi angin yang mengganas.  Biasa la kat tepi pantai kan. 


Sila abaikan muke aku yang dah berminyak tu.  Ini baju aku malam tu. Ooo..emmm...jeee!!! baju kurung tuuu. Inilah contoh salah seorang pelajar yang mematuhi peraturan untuk keluar asrama ;P



Baju kurung memang la satu pakaian yang sopan.  Tidak dapat dinafikan kerana baju kurung ialah pakaian tradisional kita.  Bila seorang wanita tu memakai baju kurung, dia akan kelihatan sangat cantik dan ayu yang mampu mempesonakan bakal-bakal mak mertua bagi yang belum kahwin ;)  Jadi, baju kurung amatlah serasi dengan perempuan Melayu terrrrrrrakhir. ;P



Tapi bagi kes aku ni, pakai baju kurung di tepi pantai.  Cuba bayangkan...angin bertiup...ganas! hahahaa..sepci youuu!




Nak tengok gambar seksi meletops tak? ehehe, nak la tuuu..
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
seksi meletops tang bulu kening ja..abih terabur, tang idung usah cakap ler, jadi cermin dah tu..aiya, terkutuk gambaq sendiri lak ;)




Kesimpulannya, pakai lah pakaian yang sesuai dengan suasana dan jugak tempat supaya ia tidak kelihatan sepci, cantik dipandang dan ayu dimiliki.. emm..;)


p/s :  malam tu aku sorang je pakai baju kurung, bangga ah.

daaa..
adioos!!

7 comments:

sharaBUNGA said...

cunnye :)

wanie m'nJ said...

hahaha :)
org kata pakaian melambangkan bangsa!aik,betu ke??haha

cik ubi said...

angin..uh uh...besnye

~~su manje~~~ said...

nice photo sis

pelangi_aien said...

comell

Ayuu said...

:DD

ciknabil-a said...

nmpk ayu ngn baju kurung. ^^