Trouble is a friend.

As-salam..


Semua orang tak lepas dari masalah kan.



Tapi, masalah itu lah cabaran hidup dan bak kata Lenka - Trouble is a friend.
But, not a good friend.  Tak suka trouble tapi suka friend. huh.

~me & Ain (BFF)~


Keluarga buat aku rasa dilindungi.
Kawan buat aku rasa bahagia.
Kekasih buat aku cinta.
Semuanya berlandaskan kasih sayang.

Mereka sakit, aku pun sakit.
Sebolehnya, aku sendiri mengelak dari menyakiti mereka.




Mereka faham ke?



Aku pernah terpaksa memilih kawan antara A dan B.  
Tapi kini aku punya keduanya.
Alhamdulillah.






Aku juga pernah ditinggalkan kawan yang selalu bermain bersama sejak dari kecil kerana seorang lelaki.




Kini....
Antara kawan yang memberi aku kesedaran dan juga cinta yang selalu bersama aku selama ni.  Biarlah aku pendam dulu, dengan harapan masalah tu cepat selesai.
  


Aku SAYANG mereka yang bersama aku.

19 comments:

deAnza-wAnda said...

hohohooh lenka... trouble is a friend oooo... hehe

platipus said...

kami semua syg anda

emieysandra said...

tq tipus!!

Syafiq Rosli said...

huhu..jgn salah pilih kawan je

Fxysche Nas said...

kawan tu sgt penting dlm hidup kite ;)

naz said...

saya juga terlibat dalam sayang anda haha

najihah sahami said...

sayang emieyy!!!jangan cari trouble sama fren yea..hehe

iszieylyanziy said...

syg semua!

mie said...

macam2 karenah kawan sebenarnya..
eheheee

Imran nyambek said...

lu kena carik boyfriend cepat nih.hehe

lumut said...

people come and go..
ape pon kene bersedia utk kehilangan org yg kita syg nnt..
bersedia..then u'll be stronger.=)

Wan Gerrard said...

pengalaman lalu mungkin menjadikan kita lebih kuat ^_^ kawan ramai-ramai xpe.hee~

Amirrah Zawani said...

yeap2.. semua org tak lari dr masalah.. mcm2 ragam kawan.. kena pandai pilih lah kan :)

Pendekar Berkuda said...

tanpa kawan hidup ini tidak bermakna...

YUL said...

kawan adalah segalanya..

miszlullaby said...

Ada award you're cool like a snow untuk emiey.Jemput amik ye=)

http://miszlullaby.blogspot.com/2011/01/blog-post.html

Cahaya Kehidupan said...

sayang awak juga..hehe =]

CIK TOM said...

biasalah berkawan pasti ada ms psg surutnya...

emieysandra said...

knw cri boipren lagi..mne boleh, huhu
*status : sibuk dengan semester baru.