Tiga tahun bersama, kini...

As-salam...


Aku baru balik kelas, terus lepak-lepak..biasala galss kan, gosip-gosip je la kan. ouh!. Sekarang ni ramai pulak jumpa blogger-blogger di satu tempat pengajian.  Suka! jadi, kalau singgah tu jemput baca tegur-tegur la, nanti aku pi tegur balik..bukan omong kosong okeyh, walaupun sekarang ni dah kembali berstatus pelajar dan amat kuranglah berjalan-jalan di blog you all. Sorry sangat.




Sebenarnye tengah sedih ni..sangat sedih.




Gambar white & black konon-konon nak wujudkan mood sedih la ni.  
Aku edit gambar ni sampai muka jadi putih bagai tepung gomak yang sedap dimakan itu.  nyum3 pada tepung gomak, bukan pada pipi aku la :P





Sebelum pindah ke asrama baru, aku dah bersama mereka selama tiga tahun.  Sila percaya yer.  Macam usia percintaan aku lak. eh, saddap la..ni bukan entri cintan cintun yer..hohoho. Sekarang, masing-masing dah berpecah, bilik pun agak jauh walaupun dalam bangunan yang sama.  Tiga tahun bersama, lepak-lepak..share problem sama-sama, tengok movie sama-sama, makan maggi sama-sama..banyak lagi la yang sama-sama.





Gambar ex-rumet tak dapat ditayangkan sebab dia jarang bergambar dengan aku.  Kalau gambar berukuran passport tu ade la, nanti aku scan, hahaha..gurau jer, tak pasal-pasal die mai komen entri aku ni lagi. ampun. :P








Moga kita tak melupai masing-masing yer.  Ada masa, jom kuar lepak lagi. 
Take care!


16 comments:

miszlullaby said...

isk isk..ML xle tgk ar gamba tu..tenet tgh bengong kot nih..isk2..

emieysandra said...

xkn smpai cmtu ML, huhu.

Miza Yusof said...

friend forever :)

diamuslima said...

huhuhu... sama kes la mcm ni.. tp x ape... dapat menambah kawan... hehehe

hudahazwani said...

besttnyer dea...huda esok start bergelar student kembali..macm mane pulak la eh roommate huda..hohoho..wish me dearr



http://hudahazwani.blogspot.com/

Cahaya Kehidupan said...

samalah kes dengan yaty,sem 3 dah tak sama bilik dengan bff,huhu tapi kitrg selalu SMS..pendek kata kitrg ni mcm belangkas...mana pergi berdua..hehe

sugar2 kapas strawberry said...

sy plk setiap sem tukar rumate dan rumate..hehehe..

emieysandra said...

sblum ni je lme smpai 3tahun tu..tp skg, dgr2 tiap2 sem nk kne tukar rumet & blik..huhu, brg2 byk nih.

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

kawan2 adalah penyeri hidup,, huhu

platipus said...

hai..keh2

aye-na said...

bestfren 3 org macam adik saya..skrg diorg uni lain2 pn masih kawan baik..don't worry, kamu & kawan kamu pn akan tetap mcm tu jgk insyallah.

Wan Gerrard said...

kawan yang baik selalu bersama dengan anda ^_^

YUL said...

hoho, ketika pelajar sedang mencari ilmu, yul sedang asyik tido lg, ehehe ;P

ciK LyndaWawa igUana said...

takpe..leh bercontact lagi..fesbuk ada..hhuhu

zia amalin said...

waaaa~~~~
sedih cmni..xpe t elaun da kua jom kt jln2 ea.MISS DIS MOMENT so much!!!
suke la pic ni.^^,

emieysandra said...

tau xpe am..
ok3, bereh..ehehe :p