Rimas dengan orang yang terlebih emo

As-salam...

Siapa yang tak biasa emo kan.  Orang yang suka emo dan marah-marah ni, mudah sensitif dan saje je nak tunjukkan emo tu.  Aku ni mungkin dalam kategori yang tak suka memujuk dan cara yang paling senang adalah aku akan terus mengalah walaupun aku tahu tu bukan salah aku. 

 


Maaf la kepada sesiapa yang suka emo ni.  In bracket suka emo ni mengada la dan nak perhatian lebih..euwwww!! 
(macam la aku tak pernah emo kan)




Jadi, kepada budak-budak yang dah besar (remaja tang tang tapi suka buat-buat jadi budak macam aku yang tak sangat, :P), fikir la dulu sebelum tunjukkan emo tu.  Adakah patut nak marah-marah, adakah patut nak lepaskan perasaan tu pada orang lain, tak sakit ke hati orang lain bila kite tunjukkan emo ni?  Fikir dulu semua soalan-soalan tu.  Jangan pentingkan diri sendiri je untuk lepaskan perasaan dan rasa puas hati.




Budak- budak besar memang selalu perlukan perhatian melebihi budak-budak kecik yang comel suke nangis-nangis tapi please la budak-budak besar jangan sampai memburukkan ekspresi muka tu yang cantik tuu!.


~kucing yang comel berubah muka menjadi singa yang ganas, takuuutnyer~



ape yang aku tulis ni,
atau adakah aku yang sedang emo tak pepasal?
So, u all jangan la emo nak terasa dengan entri ni, aku just nak luahkan perasaan je..



 daaa...
adiossss!

6 comments:

Pinky Pixie said...

sabar ya dear. kdang2 yt pun xlari dri emo2 ni. susa gak nak kawal. hihi

AiDa AzRyN said...

Emo itu tidak baik utk kesihatan.. hehe.. ;D

~fais~ said...

emo owg tua tp cm bdk2 mmg buat ak ase cm nk muntah...

nk emo blh..biase2 sudah..
xyah nk lbh lak..

platipus said...

mrh siapa ni?
sbr ye

emieysandra said...

geram pd org yang emo terlebih, sje nk perhatian lebih xpikirkan hati & prasaan org lain.

* okey2 je..xmrh pun,
~_^
smile!

ferra said...

i suka emo. ><