Just be urself.

As-salam..


Pernah tak rasa nak undur masa?
Nak ulang balik, nak baiki apa yang telah terjadi?







Pernah tak rasa nak hilang ingatan?
Biar lupa apa yang telah terjadi.







Pernah tak rasa camni?
tak keruan..haru biru..hilang arah tuju.





Aku temui satu je jawapan.

JUST BE URSELF
TERIMA DIRI SENDIRI UNTUK DITERIMA OLEH ORANG LAIN.




daa..
adiooos!

8 comments:

JIJI YU said...

mueheh pernah je rase nak jadi pemaen arsenal

maCy said...

ya Allah kul bape die update ni. isk2

Zura said...

betul tue emiey..be yourself...itu yg terbaik..

Cikbelog said...

pernah rasa nak jadi pramugari dan tak nak jadi cikgu. lihat pada diri. argh! mustahil. haishh.. terima diri sendiri seadanya :)

d_LA said...

salu gak tp kejap je perasaan tu..biasalah kan kalo dh tgh down..hehe

Cikgu Fikri said...

jadi diri sendiri..
tak yah nak jd org lain..
huuhhuuh :)

emieysandra said...

betOi3..time tgh down ler ni, ape la penulis ni..err??..

Amirrah Zawani said...

yeap..
just be urself kan :D