Jom kembali ke sekolah!!

As-salam...


Alhamdulillah, baru je lepas mengemas barang-barang serta beramah mesra dengan roomate baru. auwww! huhu...rumet lama jangan sedih-sedih, insyaAllah, akan selalu dilawati, ehehe.  Memang penat, tambahan pulak berdepan dengan situasi yang semuanya baru.  Tahun baru, semester baru, jadual baru, rumet baru, kasut pun baru..eh, macam-macam la yang baru kan.  Semoga semuanya akan berjalan lancar dengan baik-baik.  




Esok baru jumpa dengan semua rakan-rakan sekelas.  Tadi pun dah jumpa separuh yang dekat dengan bilik aku ni.  Macam-macam cerita la yang digosipkan, eh siapa yang dah tunang? damn, opkos la bukan aku..keh3. :P


 Kepada adik-adik yang masih bersekolah tu, selamat kembali ke sekolah dan belajar rajin-rajin.  Pada kawan-kawan yang dah masuk semester baru cam aku ni, selamat belajar untuk kejayaan dan mantapkan pointer, oyeahh!! hahahaha :P










Otak yang berserabut dengan apa-apa rules harap-harap tak makin berserabut.
Cool & relax babeh! :P



9 comments:

diamuslima said...

huhuhu... dah seminggu dah masuk kampus.. rindu kat kampung lak... huhuhu

emieysandra said...

emiey lak bru nak masuk sem baru, ehehe :)

YUL said...

hoho. bsok mesti ramai yg bgon pagi2 nk siap2 g sekolah, tapi yul masih membuta lg, seronoknye! ehehe ;P

Afiefah Safieni said...

belajar betul2..
=)

mia said...

yeaah..selamat kembali ke sek jgk dear..eehe..da stat kuliah ea..all da best ya emi..

dear, mia nk mntak tlg vote 4 me bole?

VOTE FFTF 035 KAT SINI

thanks alot emi

Ain Zulaikha said...

tamo tamo, tak nk tak nak... tak nakkkkk :(

Zura said...

selamat kembali ke sekolah...azam baru..

intanurulfateha said...

selamat kembali ^^,

nazirulhazwan~ said...

den dgn banggonye tak payah blaja lagi!!haha