Contest Jelingan Manja

As-salam..


 Contest menarik ni dianjurkan oleh Cik Bulan.




Dah bagitahu Cik Bulan nak join, jadi haruslah cepat dengan keadaan masa yang selalu mencemburui aku untuk menghadap blog ni lama-lama.  Nanti kan sedar-sedar contest dah tutup.  Nasib baik, aku tengok tadi tarikh tutup contest adalah pada 22 Januari 2011.  Siapa yang tak join lagi jom lah memeriahkan contest ni.




Gambar yang aku pertandingkan.
:
:
:
:
macam pernah nampak kan,
kat entri sini la :)





Aku nak tag Mizlullaby untuk join contest ni, 
hari ni birthday dia sama ngan Dato' Siti Nurhaliza.
happy birthday to you all.
akak siti, bila i boleh jumpa u!!



dan jugak my classmate, Hani comel pun sambut ulangtahun kelahiran pada hari ini.
~selingan kejap~



Goodluck for me!!
(masuk contest tak pernah menang, tapi aku tak serik untuk join sokong kawan-kawan blogger, xpe kan)



10 comments:

::Miss Pikon:: said...

gd luck ye! ;)

sally luvluv said...

gud luck dear . . =)

Shag said...

Okay, paham jelingan tu. Jelingan nak suruh belikan teddy tu kan? Kiki :D Good Luck, Emiey ;)

Entri terbaru Shag : Dato' Siti Nurhaliza dan Nurul Syakirin. Ada kaitan?!

biskut said...

ramai join contest nih ek...blogger yang bisk kenal sumer join kot.ramai punya jelingan 'menikam kalbu' nih..haha

tomatokering :) said...

gudluk taw ! ;D

maCy said...

wow! time ni macy ade! ki3.. gud luck sis! ;D

Bulan said...

thanks join sayam!
gud luck yea

emieysandra said...

yea! cik penganjur dah mai komen :D

nazirulhazwan~ said...

macam adek beradik dow emy ngn bulan:P

ferra said...

jeling smpai juling