awak yang comel

As-salam..

Tak sangka dapat tinggal bersama
tidor bersama di katil masing-masing
mekap sebelum gi kelas
guna meja solek baru dengan cermin yang besar bersama
awak yang comel!





Awak ni macam pelik jer, orang lain la yang kata tapi bagi saya
awak yang comel!





Awak suke tidor awal, saya selalu tidor lambat
tak pe..saya akan tiru macam awak
baru la dapat muka berseri-seri macam
awak yang comel!





Saya terkejut sangat tadi
ingat awak marah saya, rupanya awak dok membebel kat sendiri bila terjatuhkan handset
lorh..mane saya tahu,  
awak yang comel dok membebel in english bukan main panjang lagi,
-_-"





Awak yang comel, terima kasih sebab jadi rumet baru saya.
Buat saya rasa ada kakak yang sengal plus pelik.
Kalau awak yang comel baca entri ni, senyum je la eh
saya tak ngumpat awak pun, cuma cerita sikit je kecomelan awak. 
Bagus, senyum lebar-lebar.
*__*


~cawan awak dan cawan saya~



beramas nasi mesra dengan rumet!!





tengah cari maklumat,
leh pulak aku post entri yang sopan ni.
sape pernah buat tesis pasal orang asli semai?
nak pinjam boleh..ehehe.
giles bagus aku minta tesis orang.
nak ambik maklumat je lah

:p
daaa...
adioss!

9 comments:

miszlullaby said...

siapakah?

Amirrah Zawani said...

sy kah yg comel tu??
ekeke!! haha!! tak penah pulak buat tesis pasal tu :P

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

gud luck buat thesis !! hehe,,, sy juga syg rumet sy,, huhu

maCy said...

saye tak cukup comel ke? hik3 ;p

fariehan ibrahim said...

eh, mekasih lh.
malu plak sy. auww~ =''>

iszieylyanziy said...

saya pon comel gak,.,ngee,,tetibe

Wan Gerrard said...

Gerrard rasa kamu comel ^_^

Shag said...

Best lah dapat rumate comel. Boleh mintak tips macam mana nak comelkan muka. Kiki :P Err, Shag tak pernah buat tesis pun. Kiki.

Entri terbaru Shag : Bukti pembaca tidak baca isi entri kita. Haih~

emieysandra said...

u all smua comel ah..
tips utk comel adalah tgk org yg comel, okeyh!

wan gerrard sjer nk perhatian lebih, muke i dh jdi pink..keh3 :P