Aigooo! cik emieysandra dijangkiti kuman yang marabahaya!

As-salam..


Ini benar-benar marabahaya!



Selama bercuti dua hari, aku dah sesat jauh ke dunia Jurassic Park
Fantasia bulan bintang.

~ini gaya dinasour bercinta, bermuka ganas!~
Skodeng pak cik dan makcik dinasour bercinta bagai mi cintan. Lepas tu, terjelepuk pula di dunia Magika, terpesona dengan abang Bad..


'kenanglah saat bersama sebagai penyembuh rindu'
sory, aku peminat Badang bukan Mawi. keh3 (gelak semacham jer).

  Syahdu dok tengok aksi romantis mereka, sampai tertidur bagai puteri beradu.

Asyik tengok movie pastu mula jiwang yang melampau-lampau, eh..

Shhh! ini puteri beradu kecil, ololo comelnyer..mahu anak yang macam ni jugak la.  Si kecil ni benar-benar macam aku, aih??! haha..kuat tidur! eh salah ayat, Aku yang macam budak nih...budak kecik kuat tidor tak pe, untuk pembesaran yang sihat.




Oh..itu semua gara-gara kuman yang tak sedar diri menumpang kat diri aku nih.  Kuman mane yang telah jangkiti aku?
Meh meh sini aku tunjukkan, jangan takut sebab ia memang konpem akan menjangkiti semua orang..suka sukaaaa! hahaa..<---jahat yang amat!
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
dah sedia nak tengok kuman?
:
:
:
:
:
:
jap-jap, dia malu-malu kuman lak aih..





























tadaaa...
Kuman kemalasan!




Cepat ngaku siapa yang ada kuman ni? tak yah la berlagak suci okeyh. <---amalak, kasarnye ayat. :P




daa..
adioos!

11 comments:

AiDa AzRyN said...

amalak or alamak?:P

emieysandra said...

haha..mmg disengajakan, ouchhh! :P

Pja Ismail said...

sama lah kkita. adoii.
kepala dah dekat kampung ni,

misyamissyou said...

hoho! mmg kuman yg sngt2, amat2 bahaye..huhuu

Anip™ said...

bahyanya kuman tu..hehehe..

BLOG GEMPAKZ SIOT

YUL said...

nsib dah cuci tgn pakai dettol tadi, tak jadi kuman tu nak jangkit kat yul, ekekeke :P

Puan Besar Shag Yahaya said...

Kuman paling degil. Even Lifebuoy pun tak boleh hilangkan kuman neh! =.='

Amirrah Zawani said...

i byk kot kuman kemalasan tu.. adehh cana nak hilangkan ni =_=

cikgu ainura said...

kuman?? eee... xnak la dekat.. t jangkit... ngeh2...

CIK TOM said...

kuman kemalasan??hehehehhe ;p

HaNTwO said...

hahahah semangat pokcik baca rupanya wakenabeb hehehe..