with akak model ;)

As-salam...


Ramai jugak yang datang komen bila aku buat entri pasal berhenti blogging ni.  Tak de cikgu tutorial ea, mekasih kerana sudi menerima tutorial aku.  Ada yang rindu,i loike..ehehe.  Mekasih yer, aku rasa ramai yang pernah fed up dan rasa stop berblogging ni.  Aku rasa ianya salah satu fasa di alam berblogging kan. Jom layan citer ni lak. ;)


Minggu lepas, aku keluar jumpa Kak Izma, senior yang dah aku anggap macam kakak sendiri.  Kitorang kenal masa aku mula-mula masuk IPG dulu.  Bilik kitorang sebelah menyebelah je. Sekarang dia kat UIA, lama kitorang tak jumpa.  
Dia orang Kelantan juga, jadi hari tu keluar la jumpa dia.  Dia dah cun sekarang sesuai la dia pun jadi part time model.  Suka tengok style dia, cantik sangat, semoga dia berjaya! Layankan gambar yang aku ambik dari blog kak Izma ni di  http://evagurltingtong.blogspot.com/


Kak izma kat tengah tu, sebelah kiri, Ain.  Aku ajak dia temankan sambil kenal-kenal dengan kak Izma ni.


 Kecoh dok ambik gambar dalam restoran KFC ni.


 terasa kecomelan kekecilan pulak bila berdiri dengan orang bergaya ni..huhu.


p/s : suka tengok orang-orang cantik ni.
bukan lesbO ea.

13 comments:

Cik Ezy said...

suke gak tgok org cantek2..
tingin nk jdk cantek..
tp mmg saye xcntek..
hehee,,

Cahaya Kehidupan said...

hehe kecomelan terserlah..cam ne nak jumpa...i tak comel pun..larikssss

IeQa aWr said...

sape nie mira?? akk tesel ker?? ta penah tgk p0n..uhuks

♥-- emieysandra --♥ said...

Cik Ezy
:- lor, stiap org punye cantik tersndiri kan, ehehe ;)

Cahaya Kehidupan
:- xkire! nk jumpe jugak..kejar kn..muahahaha ;)

IeQa aWr
:- yup, tak perasan kot, ehehe ;D

YUL said...

wah, gadis2 melayu cute2 belake, ekekeke

Fariz Abdullah said...

same la.. suka tgk orang cantik..

ehem... emieysandra pun cantik.. hehe..:)

Anip™ said...

hahah~ cntik akak model tu ea..kui3..

Latest Entry :
-> Tingkatkan Trafik Blog Dengan Sistem Autopost Entry Terbaru Di Malaysia Blogger United !
-> Lubang Terbesar Di Dunia Terletak Di Siberia
-> Bila Isu Bertunang Tanpa Sedar Itu Salah, Harap Maklum !

dak eina said...

dh penah jmpe dh dia! emiey! ble kte nk jmpe lak nie?? ^_^

cik hani said...

kecik xpe..janji kiut !!!

♥-- emieysandra --♥ said...

@ YUL
:- gadis Melayu..ehehe ;D

@ Fariz Abdullah
:- lelaki normal..,mne ade..huhu ;D

@ Anip™
:- urmmm..;D

@ dak eina
:- 2 r, bile nk jumpe ek..huhu

Lady SharpShouter said...

comelnya kak izma tu.u pun comel jugak.hye, salam ziarah .

evagurltingtong said...

haip budak kecik. thanks ;)

♥-- emieysandra --♥ said...

@ cik hani
:- tol k?ehehe.

@ Lady SharpShouter
:- ehehe..mekasih. ;D

@ evagurltingtong
:- >_<' same2..<3 u!