Penat dan riang

As-salam..


Berkenaan tajuk tu, penat je betol tapi riang hanyalah dusta menyedapkan hati yang lara oh pabila cuti kian berakhir!! huwaaaa..ok, tak nangis pun. hahaha.


 


 Rasa penat sangat sekarang ni, sebab tadi kuar sampai tak hingat dunia dengan selamba nyer dok perabih duit yang tak de.  Balik tadi hujan lebat sampai sekarang pun. Macam mana la dok dalam bas malam esok, mesti sejuk yang teramat la. Kelantan - Melaka.  Malam esok? grrrr! dah kena balik Melaka untuk meneruskan pengajian. Petang tadi pun lepas ambik laptop, terus kemas barang.  Kali ni jadi baik sikit, biasanyer 5jam sebelum naik bas baru aku nak kemas.  -_-'


 


Jadi, bila bergelar pelajar ni opkos la sibuk kan.  Aku pun kena letak jawatan sebagai blogger separuh masa, kena jadi blogger suku masa la pulak. adess, you all paham tak? Aku rasa macam ada beberapa sel yang tak dapat berfungsi dengan baik sekarang ni. Ubat paling mujarab sekarang ni adalah TIDUR!! verygudaidia.


Hah! anak siap la yang sesat ni? Sila mengaku sekarang sebelum..errr??
Minah ni sesedap rasa je mai menyibuk kat blog aku ni. Pegi daaa...




Tido dulu. Nite.
Sebelum tidur cuba renung sejenak apa yang dah kita lalui sepanjang tahun 2010 ni.
Aku dah renungkan, nak sengih-sengih jap sampai...ZZzzzz


10 comments:

mie said...

sengih ada makna tu..
heheheeee

Syafiq Rosli said...

selamat dtg ke mlk..hehe

dak eina said...

slmt blaja balik... hee~~

HaNa HoNeY said...

haha
nak beh cuti dah
kne hntr surat apply blogger suku mase plak
haha
hepi new year dear
^_^

maCy said...

xmo blk melaka. huhu

Izamir Ridzwan said...

slmt thun baru

Cik Ezy said...

pic 2 comel..
suke suke suke..
=)

siti faridah harun (nama penuh tu) said...

bangun bangun dah tengahri,, hik3

kechixx said...

take care dear:)

ciknabil-a said...

ouh blaja kat melaka kew?
nabila baru tahu. hehe..
take care emi. :)