meow oh meowwwww

As-salam..


Meow itu nama class untuk kucen..eh salah ejaan..k.u.c.i.n.g, baru betol. Kebanyakkan orang, SUKAkan kucing, kebanyakkan orang pulak TAK SUKAKAN kucing.
Kenapa? kenapa? kenapa?..itulah persoalannya di sini. drama drama drama..cess!

Cup! menyampuk jap, aku pun tak sukakan kucing, tapi tak dela sampai membenci membunuh secara kejam. no no no! bukan camtu okeyh.


Ini lah salah seorang pencinta kucing.


 
haji Mat Akif dengan kucing yang dia dok usap-usap manja selalu.  Kalau time aku masuk dapur, kucing terus ikut kaki aku.  Ouh, aku tak boleh sangat mungkin geli dengan bulu kucing tu.  Siyes, tak boleh. 
 



Alkisah ini dipanjangkan lagi dengan segmen 'cat photoshoot' tajaan encik Google yang baik hati. Encik chenta hati suke kucing, dia msti suka tengok kucing-kucing ni. ;)


  Walaupun aku alah pada kucing, tapi aku suka tengok kucing yang comel, tengok jela. Comel kan kucing tu, putih halus mulus bulu die.  Pandai bergaya pulak tu.







Ini lagi satu hal, sekarang ni bukan baju kita, manusia sahaja yang direka. Baju kucing pun ada.  Ni kalau yang sayangkan sangat kat kucing peliharaannye tu sampai siap buatkan baju lagi, ada gaya la kucing ni. ;)










ups..kucing jantan dan betina dilarang tengok gambar ni.
Okey, jom kita manusia, tengok dengan senang hati..eh?
ah, pape je la..*peace




psst : awak awak dan awak pun minat kucing eh?



8 comments:

zaL_cdpx said...

saya suke kucing tp saya xsuke dia dtg & mengesel pd kaki saya.. huhu

Cikbelog said...

saya suka kucing berbulu lebat..hehehe

emieysandra said...

same la, xsuke die gesel2 tu..geli ng bulu die ;)

liyanaziz said...

takut & geli pada kucing.. hahahahhaha..

cik.shabah said...

cik shabah sangat TAKUT ngan kucing :(

twinkle twinkle said...

huhu kucing pakai baju tu comel ;D

emieysandra said...

wpun xsuke&tkut..kucing2 ni tetap comel! :)

Anip™ said...

aku pencita kucing kot..tp umah aku x bole bela kucing..hmm

Latest Entry :
-> Pernah Korang Melihat Akuarium Sebesar ini?
-> Serius, Bila Korang Tengok Kek Ni, Korang Rasa Sayang Nak Makan !