keyword gambar kosong, ape cerita? | Imbas kembali

As-salam..

Aku tak pernah-pernah pun sebut pasal keyword kat blog aku ni sebab aku tahu aku memang kureng sikit pasal entri bertaraf SEO ataupun kepakaran menggunakan keyword yang popular kat google.  Jadi, jarang la tengok keyword kat nuffnang ni. Tapi, dalam jarang-jarang tu, aku selalu tengok 'gambar kosong' selalu dicari. 


 ~ keyword dari nuffnang ~



Musykil sungguh, nak buat ape dengan 'gambar kosong' ni?


Entri berkenaan gambar kosong tu merupakan entri special yang aku buat khas untuk seorang bapa.  Luahan hati serta aku create something yang aku rasa lucu but sweet kalau abah baca..kahkahkah, padahal aku yang lucu, boo!!

 
picit sini kalau tengok entri tu, malu ah!
ehehe.


p/s : siapa boleh jawab, nak buat ape dengan gambar kosong ni?

12 comments:

Hishyamuddin said...

hahaha..dy xde idea nk cri gmbr ape, 2 yg try taip gambr kosong..hahaha

caliph shuriken said...

dasat keyword tu ^^

♥-- emieysandra --♥ said...

@ Hishyamuddin
:- mungkin kot..:D

@ caliph shuriken
:- dasat la sangat, pelik ade la..huhu

Pendekar Berkuda said...

ada orang cari gambar kosong? hehe...

cayalah emiey..(^_^)

kyo_9 said...

usha keywords kt nuffnang memang tabiat ak gak.. sebab kadang2 memang banyak benda2 yg pelik muncul.. paling kerap keluar ialah ayat jiwang -_-"

HaNa HoNeY said...

gmbr kosong pown dicari
hahaha
^_^

maCy said...

die nk gambar yg plain tu. huhu

Pinky Pixie said...

gambar kosong? haha. mngkin dy nak edit2 gambar kosong tu kot. oh, apekah?

nazirulhazwan~ said...

siyes blur, ape ke hal dgn gmbr kosong, gmbr bogel yer la jugak.haha

♥-- emieysandra --♥ said...

i pun blur, nape la nk cari gambar kosong..err, gmbar bogel lg nggak bleh ade..huhu :P

fyna said...

hehehe...ramai org suke kot ngn keyword tue..

Cik Tom said...

wah byk tue keyword masuk..tp pelik gak ek..nape gmbr kosong yg dicari?