Follower sekalian, apa yang kamu cari?

As-salam..

Kali ni pasal follower lagi. Suka pulak guna sekalian tu, konon-konon semua akan datang la. *peace!. Aku sebenarnya, nak minta tolong followers  untuk bantu aku jawab soalan ni. Bukan followers pun dipersilakan, tapi kalau nak follow dulu pun takpe, eh..:p



Macam mana boleh ada follower ramai ek?

Orang bertanya camni kat aku, situasi dia ni macam pelik kan aku ada follower ramai. Padahal entri bukan best pun.  Banyak citer pasal sendiri je.  Aku sedar, blog aku bukan best pun tapi aku OK. no emo emo okeyh. So, aku sikit pun tak terasa dengan soalan tu.  It's okey for me.  I just wanna be my self.  Saya Gay, saya Ok!..opss..ayat pemes sekarang ni..haha..boleh pulak.
Cup! yang pasti aku tak pernah menggunakan konsep 'i follow u, u follow me back'.



Hanis Zalikha : idola para blogger sekalian kan. Comel sangat dia, penulisan entri dia pun bagus buat orang lain tertunggu-tunggu entri seterusnya. kan kan kan.



Di sini, aku menyenaraikan beberapa kriteria yang followers mungkin suka dan tak semestinya ada pada blog aku ni.  Ulangan sekali lagi, tak semestinya ada pada blog aku.

* template yang kemas dan ceria.
* penulisan yang menarik dengan gaya tersendiri.
* tulisan entri yang mudah dibaca.
* tuan blog yang peramah.
*  blog yang selalu diupdate.
* entri yang selalu memberi info semasa.




Ini kriteria yang aku cari bila menjadi follower kepada blog lain,
nak tambah atau membantah? dipersilakan klik pada kotak komen di bawah ni.

8 comments:

Papa Mifz said...

thanks coz sudi share tips2 tu...kriteria2 yg Papa Mifz akan cuba laksanakan..chewah..hehe

♥-- emieysandra --♥ said...

welcome, itu hanya pendpat sy selaku follower kpd org lain..chewah jugak, hahaha :D

zaL_cdpx said...

bg saya la kn..., blog nie ikut suke ati owner tp kna ikut citarasa ramai.. ecehh ayat !!

nk bt suka ati bt laa.., tp kna selitkan bnda2 atau story mnarik minat org.., tp saya x se bijak tu. sbb tu xrmai sgt folower.. hahahaa

♥-- emieysandra --♥ said...

oo..ikut suke ati ea, tp kne ikut citarasa org ramai gk, betOi gak tu..bkn sng nk buat camtu. :D

mardhia yusof said...

ur tips are really good.

ayat saya gay,saya ok tuh makin pemes..perggh..
kasi tukar sikit..
saya straight,saya happy..;)
hehe..


http://awakdiamereka.blogspot.com

akuanakpahang said...

* template yang kemas dan ceria.
* penulisan yang menarik dengan gaya tersendiri.
* tulisan entri yang mudah dibaca.
* tuan blog yang peramah.
* blog yang selalu diupdate.
* entri yang selalu memberi info semasa.


Benar pakej yang lengkap kalau nak blog kita diikuti ramai.

Saya tambah satu lagi.. blog jangan berat kurang drp 100KB cantikk :)
Jom Singgah "Tak kenal… Tak cinta :) "

♥-- emieysandra --♥ said...

mardhia, tu skdar ayat memerli je..ramai dok guna skg..haha, yup saya straight,saya happy.

akuanakpahang, ha'a..tol tu, klu loading lmbt trus cri butang X :D

Afiq Din said...

chewah.... :)
teruskan berblogging